Recenze (395)
Zygota (2017)
Hlavní monstrum fakt hnusné, ale jinak celkem o ničem, nehledě na to, že je příběh opět bez konce.
Základna (2017)
Vizuálně parádní, ale příběh takového typu bez konce?
Ad Astra (2019)
Až na závody na měsíci, to byly dvě hodiny nudy plné fyzikálních volovin a brady Pita. Pointa nesmyslná. Hrozné zklamání.
Car Masters: Z vrakoviště na výsluní (2018) (pořad)
Rád se dívám na videa renovací aut, nebo jejich úprav. Na pořád se docela dobře dívá ale kvalita odvedené práce je úplně zoufalá. Hlavně v 3. Sérii. Třeba mezery mezi čelním sklem a kapotou u toho modrého rádoby Delane jsou příšerné. Vrchol všeho je pak "concept" Marka, který vypadá jako auto kreslené lehce postiženým žákem prvního stupně. O tom jak na hayabusu navařili plechy a hnusně je oblepili karbonovou páskou ani nemluvím.
Tvůj souboj s divočinou: Poprask na safari (2021) (pořad)
Filmově hrozné. Vše působí strašně uměle, ale je to první interaktivní film, který jsem si zkusil a není to špatná myšlenka. Zajímavá cesta pro filmy do budoucna.
V síti (2020)
5* z principu.
Kozy léčí (2017) (TV film)
V televizní záplavě kriminálek a ordinací příjemné překvapení.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Přijde mi to hrozně rozvleklé, zatím jsem nebyl schopný dokoukat ani první řadu.
Cra(c)konoš (2007) (studentský film)
Totální bizár. Asi každý kluk ze základní hulebni sní o natočení takového filmu a Štáfek to dotáhl.
Vymítač (2017) (seriál)
Vypustit džina do kravské prdele? Legendární...