Recenze (54)
Los colonos (2023)
Nezpochybňuji důležitost tématu, ale celý film bych shrnul slovy "koncentrovaná nuda".
Uteč - schovej se - bojuj (2020)
Dobrá podívaná. Levicových ideologických pohádek od komentátorů jako JFL si nevšímejte.
Anna (2019)
Film plný podivných anachronismů. Doba SSSR, ale mají notebooky a mobily z roku 2001, oblečení je současné... dost slabota.
Důvěrný nepřítel (2018)
Na to, že jde o film SK/CZ produkce, je to dost zdařilé. Mnohem lepší než ty typické české depresivní srágory o tom, jak je život šedivej a na houby. Mělo to akci i nějaký ten spád.
Nepříčetná (2018)
Kvůli formátu 4:3 ten film sice vypadá lacině, ale takový opravdu není. Je to slušné psycho.
Winter Ridge (2018)
Slabota. Tohle bych označil za TV film dobrý k odvysílání v 16:00 na BBC Two.
Anihilace (2018)
Úžasný rozjezd, dementní konec. Cítím se podvedený.
Krtek a Panda (2016) (seriál)
Nepřijde mi to hloupé, je to docela vydařené a hlavně: dětem se to líbí. Dávat tomu "odpad" jen proto, že to animovali v Číně, je dementní.
Churchill (2017)
Film není špatně natočený, ale ve výsledku je to docela nuda o vrtošivém staříkovi, co nevěřil, že operace Overlord (Den D) dopadne dobře.
The Exception (2016)
Bylo to takové romanticky pohádkové vyprávění, ale navzdory slabšímu hodnocení to byl pěkný film.