Recenze (17)
Gravitace (2013)
Nemám rád komorné príbehy o dvoch hercoch a komparze. Nech je ten komparz liečebňa ústavu, anglický vidiek, alebo trebárs aj všehomír. Ale toto bolo pohladenie pre upracovanú dušu ktorá nejde do kina chrúmať popkorn a zalievať to sladkou sračkou. Asi iba Matrix a Terminátor 2 vyvolali podobnú potrebu napariť filmu desať hviezd. Až to bude na blúčku, budem si to púšťať namiesto večerného sexu. Aj tak nestojí za nič.
Já, padouch 2 (2013)
Pekná omaľovánka ktorá ma spoľahlivo previedla cez rieku Styx. Jednička a dosť.
Konečná (2013)
Stará stanová kûže krížený s poriadne hrdzavým T 800. Arnie má už problém zdvihnúť sa zo zeme aj keď neschytá ranu od tekutého Patricka. Jediné čo sa nezmenilo je pohľad boha s Asgardu. Ten je proste nesmrťeľný. Takže nech sa každý drží svojho remesla. Ja idem robiť na dane a Arnie nech si premaže oceľové kľby a vyrieši to čo sa nepodarilo Mayom v decembri. Hasta la vista.....
Mama (2013)
Mám šťastie, že podobné filmy sledujem v oblečení doporučovanom Mr. Verbalom. Inak by som si zo dva krát obhodil ihrisko. Výborné budovanie atmosféry aj Jess bola fajn. Akurát by som chcel vidieť ako sa dá prežiť zopár rokov na čerešniach. Asi sa nemám pýtať odkiaľ ich tam zobrali, veď je to iba cinema. Mínus jedna za útes, to bola blbosť, alebo už došli nápady a nikoho nenapadlo ako to ukončiť a tak sa hlasovalo. Výsledok je wtf inak celkom solídneho filmu.
Muž z oceli (2013)
Skvelá reklama na demoličnú firmu made in china. Dobre sa na to pozerá, efekty dotiahnuté k dokonalosti, ale niekedy je toho už veľa. Keby som ja do niekoho trieskal pol hodiny a nemalo by to s ním pohnúť, idem radšej na chladenú dvanástku a pošlem naňho Magnuska. Ten ho unudí k smrti za dve sekundy a zbytok filmu pozerám na Amy ako hľadí zaľúbene na zelené plátno.
Osamělý jezdec (2013)
Je to comics vážení ! A tak sa k nemu treba stavať. Záverečnú scénu s hudbou z Viliama Tella som si už pustil desať krát. Pokaždé sa bavím, chechtám a vôbec mi nevadí absencia logiky. Tú hľadám u Holmesa. Tuto je to čisto nádherná jazda s hudbou ktorá ani nemohla byť lepšie vybraná. Že Depp vyzerá debilne ako náš premiér ? No a čo . Táto rola mu proste sedí určite viac ako polodementný idiot z nejakej Burtonovej psychedelickej vtákoviny. Je druh filmov pri ktorých sa chcem baviť a toto je jeden z tých lepších. Týmto zdravím všetkých kritikov filmového umenia . Howgh.
Podfukáři (2013)
Súhlasím s Mr. Verbalom, ale ja dám 5. So mnou už vyjebalo toľko ľudí že jeden film ten priemer nezvýši. A Isla je proste moja čarodejnica. Jazda ako keď som mal päť a prvý krát som sa viezol na retiazkovom kolotoči.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Videné dva krát, druhý krát s dabingom. V druhej verzii vystrihli Mary Elizabeth Winstead, asi sa nemohla pozerať na to hodnotenie a radšej sa porúčala. Dabing mi pripomínal Kremienka a Chocholúšika - úplne bez emóciíí, asi to nahovorili na sedení u psychiatra, kde mali zakázané rozčuľovanie. Hodnotenie mením na dva a už to vidieť nechcem. Hnus.
Vedlejší účinky (2013)
Vláčne ako prepečený hermelín a rovnako chutné. Miestami si človek hovori že tie lieky sú moc fajn. Hlavne keď som si dnes doma neuhájil výšku tejto výplaty. Tiež som skúšal predstierať námesačnosť, ale asi som mal nesprávnu kombináciu. Tak ma nerušte idem si dať acylpirin. Určite to nemá žiadne nežiadúce účinky..účinky cndhzfdkvsi.....
Lincoln (2012)
Nuda, šeď bokombrady, nuda,...Tommy Lee Jones....nuda, nuda.....Tommy....koniec. Niekto tu písal, že Lincoln mu pripomínal hobbita, mne skôr Gandalfa. Priznám sa nachvíľu som aj zdriemol, to ja vždy keď sa reční v parlamente a po konci-nekonci som išiel unavený spať, ako keby som zdolal Haitský triatlon. Dúfam, že Stevenovi dajú konečne nejaký šľachtický titul, alebo čo to majú u nich za obdobu a natočí pred dôchodkom ešte aspoň jeden pozerateľný film.