Recenze (65)
Aienji (2003)
I'm a sunflower... Would you be my sunshine?
Ať vejde ten pravý (2010)
Jedna hvězdička navíc pro Chloe Moretz.
Až přijde kocour (1963)
Jeden z mála českých filmů, které považuji za geniální...
Barry - Chce to být psycho (2023) (epizoda)
Další díl opět skvělý (Bill Hader režíroval). Postupně se nekompromisně vyrovnává se (zbývajícími) postavami, finále bude asi hodně drsné. Z haha-hříčky se nenápadně a postupně stalo silné drama, které si s ničím nezadá s Breaking Badem.
Boku no kanodžo wa saibógu (2008)
To, co by bylo celkem roztomilé jako půlohodinová epizoda Krajních mezí, působí na ploše 120 minut příšerně nudně a natahovaně. Jen tak halabala za sebou nabalovat epizody ze života obyčejného kluka s vlastní cyber-bodyguardkou a pokoušet se to ospravedlnit rádoby šokující a překvapivou pointou bohužel nestačí, když je hlavní dvojice zoufale nesympatická a nemá spolu nic společného (on: roztomilý a citlivý ňouma, ona: chladná supersexy cyberžena). Ve výsledku tak film jen využívá děje k prvoplánovým vtípkům a efektním trikovým scénám a nenamáhá se nic vysvětlovat (co způsobilo ono "velké neštěstí", proč vševědoucí cybergirl nezasáhne jinak a lépe, jak je to s její osudovou podobou?). Ale nač být náročný a chtít promyšlený příběh, když stačí bezduše se dojímat a plesat nad dojemným koncem... Cyborg girl je film umělý stejně jako jeho hlavní hrdinka.
Cokoliv (2003)
S tímhle filmem... to máte jako cokoliv jinýho...
Čarodějnice školou povinné (1998) (seriál)
Viděl jsem pár dílů a vyloženě špatné mi to nepřišlo. Pro starší diváky možná jako zdroj odreagování (vypnout mozek podmínkou) a recese, pro děti zřejmě příjemné spestření dne po seriálech o veselých zvířátkách v lese, nebo problémech americké mládeže z bohatých čtvrtí... 60% (Za každý rok věku nad 10 let 10% dolů)
Dajjimawa ri : aginiyeo jiokhaeng geuphaengyeolchareul tara! (2008)
S tímhle filmem je jto ako s přenosným kapesním bidetem. Až když se dozvíte o jeho existenci na vlastní oči, uvědomíte si, že bez něj nemůžete být!
Dokonalé rande (2019)
Dvě hvězdy navíc za Lauru Marano, ach.
Donggam (2000)
Je pro mě těžké uchopit slova a popsat, jak na mě Donggam působil. Nikdy jsem to neuměl a teď mě to mrzí dvojnásob. Začátek je nádherně nevinný a citlivý. Radoval jsem se a zase smutnil spolu s hlavní hrdinkou pro její lásku. Ale Soeun měla potkat ještě osudovějšího muže. Je smutné, jak si mohou být dva lidé tak blízko a přece tak daleko. Donggam je jemný a něžný film. Smutný, stejně jako život. A krásný... možná ještě víc.