Recenze (94)
Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
Gothici, milostný trojúhelník, nebojte z nemilovaného se stane alespoň upír ), Pro podporu je tam známá historická osobnost. Prostě kdo chce točit film potřebuje: závislou cílovku na čemkoliv, osobnost, upíry, vlkodlaky, démony, čaroděje, trochu triků, tajemná zákoutí. Už se těšim na film kde cílovkou budou bezdomáči, trojúhelník se bude přít o krabici vína a osobnost bude nějakej politik co to říkal určitě černej takže mandela nebo obamáč ). Dávám jednu i když se člověk zasmál.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Ve frekvenci stačilo ustřelit ruku ). Je to slušný. Scifi je tu ale málo. takže dávám taky dvě ).
Pod kůží (2013)
Moc hezký. Verbale koukni na to.
Seal Team 8: Za nepřátelskou linií (2014)
Občas se tam objeví již mrtví voják, je to TV takže 3 hvězdy by byly maximum. Já myslím že dobrý. Je to ramboidní, naivní, s hepáčem.
Hell at My Heels (2011)
No to musíte vidět. alespoň prvních 10 min jako já. Točila to parta Westernovejch nadšenců u kamaráda na ranči. Tohle jsem ještě neviděl. To si zaslouží pět. Tohle už nikdo nikdy nezopakuje ))
Paříž jedné noci (2012)
Lidi nenechte se zviklat dvě hvězdy je max a to je dávám za to, že je to jiné ))). Je to pomalé o ničem bez nápadu. resp. o poldovi co bere úplatky, jedná s gaunerama a nestřílí, o inspekci která ho nakonec pustí protože je to přece cool chlápek. Hodně přemejšlí nikoho netluče kouří vždy jen 4 šluky a pak cígo zahodí, jo kouří light a smrti se stejně nebojí)). frantíci prostě neuměj a Nikita byla poslední slušnej film
Podvod (2013)
CG Jr. hraje a ti ostatní mu nestačí )) je to sranda. Ona žena asi producenta má namalovaný obočí a tvrdí se o ní že plavala za školní team a přitom to nikde nezužitkuje. Nejhorší tryk jak bouchne jachta si nemůžete nechat ujít a jen proto film zkoukněte. Jinak Béééé jak vrata.
Hammer of the Gods (2013)
Divný, špatný film. snad jen Ojdypáček co papá lidi a začínající křesťani kterejm hořej kříže ) jako u KKK a černoch v jeskyni asi na anglickym venkově. UK byli multikulty už v době krále klacíka))). A při závěrečné scéně ) ten velkej co umřel stojí v první řadě)). Jako v Trháku ). To jediný mě překvapilo. Jinak fakt slabůtka.
White Swan (2013)
blbost
Dark Tourist (2012)
rozhodně 4 hvězdy a spíš 5. Hezké - nové téma. Hudba dost dobrá. Film je ponurý a děsivý. Všichni jsou oškliví, chudí, zklamaní, prostě opravdoví. Film zahrnuje krátké období ve kterém se obyčejný a tedy normální ochrankář zblázní a začne vidět a slyšet svého oblíbeného sériového vraha. Kolik jich ve skutečnosti v našem real světě čeká? Kdy chudí a "neúspěšní" lidé začnou řešit problémy tak trochu neobvyklým způsobem? Tohle se Vám začne honit hlavou. Je to pecka. A Melanie je krásně sešlá a unavená. Skvěle obsazení.