Recenze (1 059)
Zinédine Zidane - poslední zápas (2007) (TV film)
Zidana jako fotbalistu mám rád, ale dost jsem se u toho nudil. Nedozvěděl jsem se nic novýho a záběry ze skoukromí taky nic moc. On je totiž Zidane očividně pořádnej suchar, kterej rozumu moc nepobral. Aspoň takovej jsem z toho měl pocit. 60%
Starý páky (2009)
Překvapilo mě, že to vůbec nebylo tak hrozný, jak jsem čekal. Jasný, že scénárista by zasloužil facku, ale Travolta s Williamsem ten film nakonec utáhli, a já se několikrát i zasmál. 70%
Fighter (2010)
Už dlouho jsem neviděl tolik skvělých hereckých výkonů pohromadě. Prostě nářez. 85%
Na doraz (2010)
Na rozdíl od Pařby jsem tentokrát nečekal nic úžasnýho, takže nakonec z toho bylo příjemné překvapení. Nicméně i tak si myslím, že je Downeyho škoda na podobný blbiny. 75%
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Nerozumím, nechápu. Je mi z toho smutno, prý televizní událost roku. 0%
Vlasy (1979)
Formana je na Vlasy škoda. 70%
Gladiátor (2000)
Historický velkofilm se vším všudy. Navíc sympaťák Crowe a skvělá hudba. 90%
Sirotčinec (2007)
Originalitou to nehýří, ale konec vypadal nadějně, než se všechno zase obrátilo v happy end. Aspoň, že ten chlapeček s pytlem na hlavě uměl postrašit. 60%
30 dní dlouhá noc (2007)
Nejspíš jsem musel vidět nějakou beta verzi, protože to bylo vážně obyčejný, nelogický a nudný. Škoda. 50%
Náhradníci (2009)
Bruce s příčeskem mě pobavil, jako už dlouho nic jinýho. Jinak ten film je dost slabej, ale Bruce mám rád, a od chvíle kdy má zase tu svoji plešku, rozbitej ksicht a naštvanej pohled, tak se to dalo vydržet. 50%