Recenze (1 059)
Steven Seagal - Muž zákona (2009) (pořad)
Viděl jsem jen tři díly, ale vůbec mě to nevzalo.
Zákon gangu (2008) (seriál)
Zatím je to k smíchu, nemůžu si pomoc.
Dexter (2006) (seriál)
Kvalitní, ale podle mě možná zbytečně nadhodnocený seriál. Určitě to není dokonalý, to ani náhodou. 80%
Fontána (2006)
Do další projekce nemůžu jinak.
Jonesovi (2009)
Je možný nemít rád film s Hankem Moodym? 85%
Severní polární záře (2005)
Příjemný herci, ale ten příběh je děs. 70%
Čarodějky z Eastwicku (1987)
Nejde říct, že by se tam nic nedělo, ale pro mě to byla vážně nuda. 50%
Slavnosti sněženek (1983)
Asi vůbec to nejlepší, co vzešlo z českých luhů a hájů. 95%
Wrestler (2008)
Pro mě jasný Oscar pro Mickeyho. 85%
Černá labuť (2010)
Tohle mě minulo velkým obloukem. Zpracování a Portman jsou sice skvělý, ale popravdě, sledování bylo pro mě místy utrpením.