Recenze (340)
Opičí muž (2024)
Paráda! Zápletka sice není nijak originální, ale zbytku není, co vytknout. Debut, jako prase! 100%
Vražda v Paříži (2023)
Slabší, než předchozí "Vražda na jachtě ". Jako těžká oddechovka, ale poslouží. 90-ti minutová stopáž je akorát. 45%
Batman (2022)
Totální bomba! Škoda přepálené stopáže. Závěrečnou půlhodinu bych oželel... Jinak 100%
Jan Žižka (2022)
Petr Jákl má, jako jediný český režisér, koule točit podobné filmy! Skvělá záležitost a odmítám se vrtat v technických, či historických detailech. 90% P.S.: Výstižný a podrobnější komentář, viz Malarkey.
Top Gun: Maverick (2022)
Po dlouhé době film, který má všechno! 100%
Trojúhelník smutku (2022)
Film vypovídá o současném stavu společnosti, tedy k zblití... 50%
Cry Macho (2021)
Film se stárnoucím, ale stále skvělým Clintem Eastwoodem, který dokazuje, že i po devadesátce nemusí být chlap jako bačkora. Čtvrtá hvězda z nostalgie a respektu k tomuto frajerovi. 70%
Godzilla vs. Kong (2021)
Totální výplach mozku. Ano, i ten je někdy potřeba a první cca polovina filmu se dá. Pak ale přijde série logických lapsů a destruktivní finále se definitivně utopí v "digi bordelu". 50%
Kate (2021)
Mix Brutální Nikity, Johna Wicka a Zastav a nepřežiješ. Ano, na zápletce není moc originálního, ale já se sakra bavil! 85%
Luca (2021)
Krásný příběh, ze kterého doslova čiší pohoda. Pátá hvězda za originální nápad a kulisy slunné Itálie. 100%