Recenze (340)
Opičí muž (2024)
Paráda! Zápletka sice není nijak originální, ale zbytku není, co vytknout. Debut, jako prase! 100%
Jan Žižka (2022)
Petr Jákl má, jako jediný český režisér, koule točit podobné filmy! Skvělá záležitost a odmítám se vrtat v technických, či historických detailech. 90% P.S.: Výstižný a podrobnější komentář, viz Malarkey.
Vražda v Paříži (2023)
Slabší, než předchozí "Vražda na jachtě ". Jako těžká oddechovka, ale poslouží. 90-ti minutová stopáž je akorát. 45%
Sněhulák (2017)
Kdo četl knihu, jen těžko může být nadšen. Nicméně snaha byla a úplný propadák to není. 60%
Živý terč 2 (2016)
Typické B-čko v nejlepším slova smyslu. Potěšil respekt ke kultovní 1-čce Johna Woo (zpomalené záběry, holubice, hlavní zaporák, jako by byl bratr Lance Henriksena atp.). 65%
Trojúhelník smutku (2022)
Film vypovídá o současném stavu společnosti, tedy k zblití... 50%
Úniková hra: Turnaj šampiónů (2021)
Mnohem slabší než jednička. 45%
Úniková hra (2019)
Překvapivě zábavné. 65%
Poslední výstřel (2021)
Liam se v rolých (stárnoucích) drsných správňáků našel a zatím nikdy vyloženě nezklamal. 60%
Batman (2022)
Totální bomba! Škoda přepálené stopáže. Závěrečnou půlhodinu bych oželel... Jinak 100%