Poslední recenze (15)
Lucy (2014)
Tak jsem přetrpěl hodinu a půl, abych sledoval, jak se ze Scarlett Johansson postupem času stane hnusný vysokokapacitní flash disk. Tak snad příště...
Interstellar (2014)
Interstellar to nemá vůbec lehké, protože Nolan si u svých filmů nastavil poměrně vysokou laťku, kterou udržují buď velmi kvalitní scénáře (Memento, Insomnia, Inception), nebo velmi solidní plot twist (opět Memento, Prestige - zde navíc naprosto dokonale maskován faktem, že je nám zvrat celý film opakovaně sdělován). Interstellar je fajn. Je to dobré drama, sci-fi, ale není to TEN Nolan. "Zvrat" filmu je předvídatelný, občas se objevují nevysvětlené činy, nebo postupné umírání členů posádky (bohužel i toto klišé se tu objevuje). Na druhou stranu se tu opět projevil Hans Zimmer, který vytvořil naprosto famózní soundtrack (i když ne nejlepší) a také postava, kterou ztvárnil Matt Damon je opravdu dokonalá a perfektně zahraná i přes fakt, že divák odhadne, jakou roli má, jen co ho spatří. I přes sladký happy-end, který měl Nolan udělat spíš hořký, se i přes to všechno na film dívá sakra dobře. Nicméně Nolan se nepřekonal.
Na hraně zítřka (2014)
Edge of Tomorrow je naprosto úžasné sci-fi. Rozhodnutí tvůrců absolutně se vykašlat na detailní vysvětlování, co jsou mimozemšťani zač, proč na nás útočí a co je jejich cílem, jen chválím. Dokonce i absence rádoby vědeckého komentování, proč se vrací čas je naprosto super a zůstává tedy jen prostor pro další akci. Film je zábavný, dobře se na něj kouká a rozhodně potěší. Snad jen trapný happy end si mohli strčit za klobouk, protože k nějakému hořkému konci celou dobu film vybízí. Za konec filmu tedy 4 hvězdy, protože poslední pětiminutovka mě fakt zklamala, bez ní by byl film naprosto boží.