Poslední recenze (7)
Mravenec Z (1998)
Můj nemilovanější animák vůbec. Tolik témat v sobě ani Aronovskyho Fontána, protiválečná agenda nstejná jako v Četě a kouzlo zamilovanosti nemá snad ani Sněhurka a sedm trpaslíků. :-) Bravurní scénář dopňuje miloučký Woody Allen, jehož depresivně založenému hrdinovu nelze než odolat. Viděno asi tak desetkráte a vždy s neutuchající chutí. Ps.Kéž bych byl inteligentním hmyzem žijícím u odpadkového koše. :-)
Příšerky s.r.o. (2001)
Nic vám nedodá takové odvahy proti příšerám, jako jejich strach dětí, repektive dítěte. Celé město vzhůru nohama, kvůli jednému malému mrněti. Takový námět prostě nemá chybu. A při svěží stopáží, světácké režii a fenomenální animaci je prostě úspěch zaručen. Pohádka nejen pro mladé publikum, kterou je možné si pouštět pořád dokola a dokola a ona prostě neomrzí. Všechny Pixarovky mají své osobité kouzlo a tahle takové nadvakráte. Jen ji shlídnout.
Den nezávislosti (1996)
Mravenci útočí! A to s vynikající inteligencí. Sice pro mě civilizace postavená na přísné hiearchii nemůže dostát cestování vesmírem ale v Ememerichově podání je, zdá se, možné všechno. A lze tomu dokonce i věřit. Žádné záseky v průběhu děje, ani nějak přemrštěné vedlejší dějové linky, znamenajíc, že film pracuje na víbornou. Navíc je to moje velká láska z dětství.. vřele doporučuji.