Recenze (45)
Čára (2019)
Velmi slabé...
Nabarvené ptáče (2019)
Pro mě film tohoto roku. Pravdivé a silné. Musela jsem jít na to dvakrát během dvou týdnů, abych to dokázala vstřebat.
Řada nešťastných příhod (2017) (seriál)
Tento příběh buď nenávidíte, nebo milujete.
Sherlock Holmes a případ hedvábné punčochy (2004) (TV film)
První polovina za 5*, druhá ale o mnoho slabší, proto dávám nakonec 3*. Ovšem hudba byla skvělá.
Léto ledních medvědů (2015) (TV film)
Nic mi nemohlo v sobotu odpoledne zlepšit náladu víc, než medvědi válející se v trávě a ve sněhu.
Saw 4 (2007)
Oproti prvním třem slabota. Bohužel.
Prázdné místo (2015) (seriál)
Kniha mě nezaujala, i tak jsem ale byla zvědavá na zpracování na plátně. Bohužel jsem se žádného zázraku nedočkala, seriál mě neupoutal, viděla jsem jen první část.
My děti ze stanice Zoo (1981)
Bohužel, filmové zpracování na mě nezapůsobilo tak silně jako samotná kniha.
Jak se budí princezny (1977)
Tohle je moje srdcovka. Nejlepší česká pohádka.:)
Z ulice na green (2013)
Super oddechovka, která pobaví.:)