Recenze (79)
Simpsonovi - Málo temný případ (2015) (epizoda)
Výborné ako vždy...100%
Pasažéři (2016)
Vidím že sa autori trochu inšpirovali Titanicom, a dali mu nádych sci-fi čož je pre mňa super kedže som fanúšikom Titanicu ale aj sci-fi. Skrátene Sci-Fi Titanic.
Dora průzkumnice (2000) (seriál)
Jeden z najhorších animovaných seriálov chápem, je to pre deti ale aj pre deti to je "silné kafe"... 0%
Tajný život mazlíčků (2016)
Vtipná rodinná komédia ktorá ma fakt pobavila len niektoré časti ktoré boli dosť predvidateľné. Humor suchý a taktiež otrepaný príbeh. 60%
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Koniec dobrý všetko dobré...90%
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Tento film ma sklamal, od trileru som čakal viac. Akcia si myslím že tam bola... jedným slovom povedané godzilla+transformers. Odporúčam pre fanúšikov transformerov a godzilli 45%
Kuky se vrací (2010)
Jeden z najhoršich rodinných "loutkových" filmov a nebojím sa povedať najhorší.
Transformers: Zánik (2014)
Dobré čakal som menej doporučujem pozrieť. Len škoda že tam nedali Shiu Labeoufa :( ten dodával filmu lepšiu "atmosféru" 60%
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
Plusy: - kreatívny nápad(idea) - z knižnej predlohy - prvá polovica filmu - herecký výkon - vtipné scénky Jimma Carreyho Mínusy: - druhá polovica filmu - zlé zakončenie filmu - neobjasnení príbeh. Lemony Snicked je film ktorý vám ponúkne filmové spracovanie knižnej predlohy a zaujímavým príbehom až na prvú polovicu(trištvrtinu) filmu potom začne byť film nudný(nedomyslený) a koniec to ani nehovorím... Určite nemôžem zabúdnúť na vtipné scénky Jimma Careyho ktorý dal filmu aspoň jedno pestré svetlo tohto filmu. 55%