Recenze (79)
Vetřelec: Covenant (2017)
Veľmi pekné prekvapenie ktoré by človek podľa hodnotenia na csfd nečakal... Som rád že „znovuzrodili“ túto sériu ktorá má určite veľký potenciál.Teším sa na ďaľšie diely. 99%
Léto All Exclusive (2015)
Zo začiatku som tento film púšťal s trochou neistoty. No po 20 minútách ma hneď opustila. Tento film priniesol niečo nové, niečo čo tu ešte nebolo a to je len a len dobre. Veľmi dobré na osvieženie a na oddych. Super foundfootage komédia. 95%
Zpívej (2016)
Z vizuálnej stránky tento animovaný film je robený veľmi pekne. No po stránke s humorom to je o dosť slabšie. Ak máte radi animované komédie tu moc toho nenájdete. No ak ale máte radi muzikály a animované filmy, tento animovaný film je pre vás ako robený. Ale ani niaky extra dej tu tiež moc nehľadajte. V podstate s dejom nepršli na nič nové ani nič originálne ale to vôbec nevadí lebo to má predsa len niečo do seba. Skrátene ide o animované Česko Slovensko má talent a k tomu ešte niaky ten príbeh. 65%
Morgan (2016)
Slabý "horor" od ktorého som čakal viac režiséri neprišli z ničím revolučným a v skoro celý film je len strata času. Aspoň že posledných 20 minút ako tak využili. 40%
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
(Buhužiaľ) videl v škole 35%
Pátá vlna (2016)
Film s veľmi dobrou pointou a veľkým potenciálom. Škoda že im to nevyšlo. 45%
Logan: Wolverine (2017)
Sériu Wolverine ukončili najlepšie ako sa dalo :) 99%
Bílý tesák (1991)
Videl v škole. 10%
Souboj Titánů (2010)
Slabota no...
Star Trek VIII: První kontakt (1996)
Výborná réžia - Jonathan Frakes, ktorý hrá i od roku 1987 postavu Williama T. Rikera. Hororový nádych + borgovia = skvelá kombinácia. Podľa mňa najlepší celovečerný film série Star Trek. 100%