Oblíbené filmy (9)
Pelíšky (1999)
Čistá duše (2001)
Vyšší princip (1960)
Příběh je situován do doby Protektorátu Čechy a Morava, je však (alespoň z mého pohledu) velice nadčasový a nese v sobě odkaz, který je aktuální i dnes.
Černá labuť (2010)
Klub poslední naděje (2013)
Říkal jsem si, jak je možné, že Leonardo DiCaprio nedostal v tomto roce Oscara (Vlk z Wallstreet), po zhlednutí tohoto snímku jsem pochopil, že ho ani dostat neměl. "I ain't no faggot mutherfucker"
Amadeus (1984)
Spalující touha (1999)
Film plný nahoty, napětí, dialogů, úžasné atmosféry a hlavně kostýmů jejichž specifickou částí jsem do teď fascinován.