Poslední recenze (22)
Z lásky k tobě (2012) (TV film)
Napad bol dobry, ale tie herecke vykony.... ach ja tymto nemeckym hercom asi nikdy nepridem na chut :-)
Haló, haló! (1982) (seriál)
Nudaaa... mozno preto ze nechapem humoru z 82teho roku, kazdemu podla chuti ale urcite by som to dobrovolne z dlhej chvili nepozerala.
Panelák (2008) (seriál)
Dakedy som mala panelak rada a pozeravala som ho. Ale uz opakovany vtip nie je vtip a myslim si ze uz panelaku stacilo tak ako tych trapnych zapletiek. 1* za Masláka ;-)