Oblíbené filmy (10)
Sedm samurajů (1954)
Nespoutaný Django (2012)
Naušika z Větrného údolí (1984)
Nevím moc co k tomu napsat, takže subjektivně 4 hvězdy. Chytlo mě, bavilo mě. Ale logika světa zdá se mi jaksi více než podivná. Mimochodem se mi strašlivě líbí kresba. Animace v podstatě dle mého gusta.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Le Bagman - Profession : Meurtrier (2004)
Nejlepší kraťas co jsem viděl. Skoro bych řekl až geniální. Poprvé jsem ho vůbec nepochopil. Po pár letech jsem si ho pustil znovu a pochopil. Za další rok jsem si ho pustil zase a tentokrát se jsem se řechtal od začátku do konce. Pak ještě asi pětkrát... a dnes už to mám vokoukaný, tak mě to nebaví :-D. Na https://vimeo.com/7528855 se dá shlédnout celý přímo od tvůrců(edit: už bohužel ne v DVD kvalitě). Aby jste si ho užily na plno, musíte chápat začátky bílého rapu, americký pouliční gangy, holywoodský efekty, holywoodský rozpočty, a samo mít trochu citu. Pokud se na tuhle věc koukáte s nadhledem, tak to může být skvěle strávených 20 minut života. PS: tvůrcům se i přes další snahy nepodařilo vytvořit nic lepšího a to se pokoušely ještě několikrát; celovečerák Summer 84 je o něčem jiném, Turbo kid moc dlouhý až nudný, T for Turbo... prostě jen napadobuje americká post-apo béčka