Recenze (435)
Baraka - Odysea země (1992)
Pocitovo jednoznačne jedna z najsilnejších vecí ktoré som kedy videl!
Účastníci zájezdu (2006)
Veľmi príjemná komédia, pri ktorej som sa síce nechytal za brucho, ani mi netiekli slzy od smiechu, ale za podšálky, za zakomponovanie homosexuálnej tematiky (po nedávnom uznaní registrovaných partnerstiev v ČR) a za výkon Anny Polívkovej dávam 80 %.
Shrek (2001)
Aj po druhom vzhliadnutí veľmi nadčasové a zábavné.
Na dotek (2004)
Niekedy pri filme zažijete momenty, kedy výkony hercov, scenár, kamera či strih sú úplne nepodstatné. A toto je môj prípad s "Closer". Veľmi subjektívne hodnotenie z veľmi osobných dôvodov. A krásne spomienky.
Ztraceno v překladu (2003)
Sú filmy, ktoré Vám pripomenú etapu Vášho života. Máte pri nich pocit, že presne toto ste si prežili a niekto to dokonale vystihol. Možno iba prostredie je trochu iné a postavy sú vymenené. A takýmto filmom pre mňa "Lost in translation" jednoznačne je. Veľmi osobným a emocionálnym.