Recenze (1 011)
Štvanec (2013)
Lze ocenit v určitých pasážích syrovost, náznak drsného akčního filmu a malinko naděje na Mannovskou kameru. Nicméně na dobrý film tomu chybí řada věci, byť herecky obstojně Walker válčí se scénářem, který chtělo prošpikovat více nápady. Celkovým dojmem Štvanec působí, že se nehne z místa a jednotvárnost postupem času nudí. Když už dojde na akci, nic nevytrhne a není zde žádná scéna k vypíchnutí, což i u největších béček bývá aspoň i v negativním slova smyslu.......4/10
Závod s časem (2013)
Fuuu, tak tohle opravdu nechápu. Začátek filmu hned pekelně nastoluje tempo, které neutuchá až do konce. Proč, jak, co jde naprosto stranou a film se dá rozčlenit na dva střídající se body. Honička, dialog, přitroublejší dialog, nudný dialog, opět honička, dementní dialog (prosím zabít tu krávu), dialog, Hawke blbe čumí, honička, honička, střelba, uspávací dialog, akce kterou nevnímám, moment překvapení (WTF), minuta Jona Voighta. Takto bych ve zkratce shrnul film. Hledal jsem film s Walkerem a shodou okolností má stejný název, risk se rozhodně nevyplatil.......1/10
Osm statečných (2006)
Na můj vkus až moc podbízivý příběh a tlupě Huskey, kteří přežívají v ledové pustině. Obsazení Walkera kvituji a role mu sedí na míru. Proti scénám skvěle vycvičených psů nic nemám, klobouk dolů, ale nemohu tvůrcům odpustit digitální peklo tuleně jako z monster hororu a přílišnou snahu vyvolat umělé emoce. Všechny postavy s ideály Mirka Dušína tlačí ke konci na pilu a filmu to v zásadě ubírá. Vše moc růžovoučké na to, aby to fungovalo jako v dramatu Medvědi.......5/10
Rallye smrti 2 (2010)
O proti jedničce chybí momenty překvapení a tatáž nápaditost se prostě okoukává a nefunguje. Luke Goss není Jason, to patří k dalším mínusům, včetně o level horších honiček. Suma sumárum si zopakuji jedničku a nevidím důvod, proč koukat na další pokračování.......4/10
Téměř bez šance (1999)
Představoval bych si drsnější vykreslení thajských věznic a proti realitě spíše procházka růžovým sadem. Drama bez pořádných emoci nemůže šlapat zvlášť, když k tomu tato tématika vybízí. Pár dobrých pasáží se najde, ale zbytek se scvrkne na plynoucí nic.......4/10
Turbo-Charged Prelude (2003)
Krásně sestříhaný hraťas, který zastíní i nepovedenou trojku.......6/10
Ollie Klublershturf vs. the Nazis (2010)
Hrozná příšernost, nevidím žádný smysl, proč vůbec má někdo potřebu, točit takový kraťas........1/10
Česko hledá prezidenta (2018) (pořad)
Tak toto byla naprostá pod úroveň. Produkce TV Prima naprosto dehonestovala tak důležitou debatu a vytvořila nedůstojné prostředí. Voříšek totálně propadl a ukázal, že by mohl vyfouknout cenu panu Soukupovi za nejhoršího moderátora všech dob. I tak k mému překvapení, jakým způsobem se pan Drahoš držel.......1/10
Prezidentský duel – finále (2018) (pořad)
Konečně moderátor, který dokázal vést debatu a nenechal Miloše Zemana skákat do řeči, uměl oponovat. Zeman jasně ztrácí dech a zdraví. Nedokážu si představit, jak by mohl v následujících pěti letech hájit zájmy ČR. Drahoš byl skvěle ostrý jako břitva a jasně vyvrátil nějaké názory, že není svůj. Je velká šance mít v tomto státě po patnácti letech změnu a jak mnozí mysleli, že Drahoše Zeman utře, tak v závěrečné debatě to byl opak.......8/10
Taková zvláštní rodinka (2001)
Odvyprávěno osobitým Wesovským stylem, ve kterém mi tentokrát chyběl náboj a rozehrání figurek zábavnějším způsobem. Drama o slepování rozpadající se rodiny plyne vlažným způsobem a nevýrazných pasáží se objevuje příliš. Když se zamyslím, pouze poslední patnáctiminutovka dokáže pracovat s jakoukoli emocí diváka. Tak trošku mi to připomínalo potulování ztracených herců a jen Gene Hackman působil v kranflecích. Rozhodně nedoporučuji milovníkům komedií......4/10