Recenze (126)
Černá labuť (2010)
Dokonale brilantní film. Lépe to nelze popsat. Herečky Natalia Portman a Mila Kunis tady daly opravdu najevo svůj obrovský talent, který syřel z každé scény. Díky za tyto filmy!
Bílá vrána (2008)
Kdo tento film neprocítí, nemůže dát dobré hodnocení, protože já sem se opravdu do všeho vžila a prožívala sem každou scénu. Ze začátku jsem se bavila, přišlo mi to směšné, ale postupem času mě ten smích přešel. Je to silné romantické, ale i smutné drama, které vás ihned pohltí, stejně jako nějaké umělecké dílo.
Sněhurka (2012)
Slabší průměrný fantasy jaký známe z pohádek. Tahle verze Sněhurky o zlé babizně, krásné princezně, princi, který jej zachrání, a 7 trpaslících, kteří mají dobré srdce je dobrou volbou.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Už podle názvu "Šmakova dračí poušť" jsem čekala něco jiného. První díl se mi sám o sobě zamlouval více, u toho druhého se to říci nedá, ale každý měl svoje kouzlo. Oba filmy mi přišly až zbytečně dlouhé, klidně by stačily 2 hodiny a vytknout některé nedůležité scény. První dojem na film mě docela překvapil, ale čím déle jsem koukala tím více mě to nudilo a přestávalo bavit. Nadšení z Orlanda Blooma (Legolase) jako blonďatého Elfa s úkolem zachránit Bilba a trpaslíky společně s Tauriel. Scéna se "zlatým" drakem v průběhu vynikla úplně jinak než podle představy a mého očekávání, poté přišlo menší zklamání. Zakončení by mohlo být dokonalé, až na to, že režisér pokračuje s dalším dílem.
Gran Torino (2008)
Po dlouhé době kvalitní film. Tak krásně natočené scény a hlavně děj s Clintem Eastwoodem. Česky dabing Walta (Clinta) zněl jako by měl naposledy vydechnout. To se mi líbilo nejvíce, jak dobře to bylo namluvené chlapíkem, který se na to hodil a také podle hlasu vypadal jako starý bručoun s dobrým srdcem. Zapadalo to jako kolečka v hodinách, stejně jako konec. Dramatický a tak emotivní závěr s trochu smutnějším koncem a doprovázejicí hudbou vedoucí k slze.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Tohle je jeden z lepších dílů Fast & Furious. Místy se nějaké scény nehodí nebo jsou zbytečné jako třeba scéna s mostem. Zdálo se mi, že ta RUNWAY byla extrémně dlouhá na normální vzletovou dráhu, ale to je maličkost. Jsem zvědavá na 7. díl. Dokončí se? A jak to bude? Tuhle otázku si klade asi většina fanoušku F&F.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Slabší fantasy plná vtipných scén. Nelze od toho očekávat tolik jako od kvalitní komedie. Vím, že se na to podívám, ale to bude tehdy když už nebudu vědět o čem tento film je.
Láska podle předlohy (2007)
Tak krásný film plný dramatičnosti sladěný s efektivností a údivem. Moc pěkné sehraní rolí všech herců a o konci nemluvím. Měl všechno co od něj očekávat!
Miley: The Movement (2013) (TV film)
Konečně nějaký normální dokument. Něco z jejího života. I pro mě je to dobrá zpěvačka, má jiný názor na všechno a to se mi na ní líbí. Každý chce být originál, ale v jejím případě jí to jde bezvadně. Ve 20 letech toho už hodně dokázala a celou kariéru má před sebou. Těším se na všechno co si pro nás připraví !!!!
Muži v černém 3 (2012)
Oproti prvním dvěma dílům, tohle bylo fakt super. Krásný příběh plný napětí a trochu toho adrenalinu. Will Smith a Tommy Lee Jones je perfektní dvojka. Konec úchvatně vymyšlen.