Recenze (43)
Parfém: Příběh vraha (2006)
konečné celoměstské orgie mi přišly přitažené za vlasy... :-X jinak fakt zajímavý film..stojí za to vidět
Královna prokletých (2002)
trapné
Vše o Evě (1950)
skvělé herecké výkony, ale margo a její povahu prostě rozdýchat nejde...fakt ne..
Potomci lidí (2006)
zajisté kvalitní film, ale když vám během dvou třetin filmu běhá mráz po zádech z toho co vidíte, nevím co k tomu víc říct..b
Kouř (1990)
I když hodně svérázné a pošmourné, tak výborný film...zasloužených 5*
Pakárna (2006) (seriál)
a to jen za jeden díl, z celé serie, který se fakt vyvedl..jinak se na to dá koukat jen pro hlas holubové a pro to že to trvá jen 15 minut...;-)
Kdekoli, jen ne tady (1999)
pokud tento film mám srovnat s přemírou odpočinkových filmů posledních let, tak jednoznačně vede...!což je míněno v kladném slova smyslu
Četník ze Saint Tropez (1964)
samozřejmě jsou 4* hlavní zásluha nezapomenutelného louise de funese...a hlavně to, že se jedná o první a nejlepší díl ze serie četníků...to na tom ale nemění, že je to vskutku výborná komedie
Sestry na Bahamách (2001)
nejhorší film-pokud se to tak dá ještě nazvat, co snad kdo kdy mohl vytočit... může sloužit jako návod jak si užít na bahamách pokud máte milionový rozpočet..jinak -pokud nepotřebujete filmový bedekr-se běžte radši vyspat...
Drsnej Shaft (2000)
sice to jsou 3*, ale ne jako zklamání..spíš naopak...když od toho filmu nečekáte víc, než si zaslouží čeká vás vcelku povedené kri mi