Recenze (257)
Polda - Konec (2024) (epizoda)
Skvělý závěr... k tomu odchodu song It's a long road... kdo zná, tak" ví " 🫠
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Vizuál a celkové pojetí skvělé. Ale scénář, zejména původ želv a Třísky byl poněkud divný - pokud člověk vyrostl na seriálu Želvy ninja na stanici OK 3 v původním znění 😄
Ricky Stanicky (2024)
Bylo by fajn mít kamaráda Rickyho Stanickyho 🙂 Zábavná komedie. Když jsem viděl Cenu poprvé hrát ve filmu Voják, nikdy by mě nenapadlo, že utáhne komediální film.
Halo (2022) (seriál)
Hru vůbec neznám, ale zápletku a postavy jsem si průběžně googlil. Jako sci-fi seriál se mě to líbilo a to i po 2.sérii. Těším se na tu třetí.
Strážci zákona: Bass Reeves (2023) (seriál)
Jako nebylo to úplně špatný, ale pecka to taky není. Prostě naprosto průměrně průměrný seriál.
Hrozba smrti (2024)
Tak trochu zklamání, ale možná proto, že původní film jsem viděl v té "správné době. Asi stejně jako Bod zlomu a jeho remake. Bylo by lepší na tohle koukat jako na "původni" film. Jinak McGregor je jak Robocop 😃
Její tělo (2023)
Úraz zad, nádor na mozku... prostě smolařka, které se občas abnormálně dařilo, aby pak spadla hodně dolů. Vcelku zajímavý film, ale občas takový bezemoční. U Germani pořád nevím, jestli je skvělá herečka nebo neni
Uncharted (2022)
Když se vypne mozek, neřeší logika děje, tak se na to dá koukat. Děsná konina, až je vcelku zábavná 😁
Bod obnovy (2023)
Takový skvělý vizuál bych u našeho filmu fakt nečekal. Spousta drobných nápadů. Vcelku dotažený scénář. Spokojenost s českým filmem jako už dlouho ne 🙂
Alexandr Veliký: Zrození boha - Chlapec králem (2024) (epizoda)
Po deseti minutách prvního dílu jsem naznal, že toto nebude pro mě...