Recenze (26)
Slepý muž, který neviděl Titanic (2021)
nic...ani slza...to viac emocii vo mne vyvolal film Titanic
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
slaby svedsky odvar forresta gumpa
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
povodne som chcel dat iba jednu hviezdu, viac si samotny film nezasluzi...ale za finalovy fajt musim jednu pridat
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
pri tomto filme som zistil aka stupidna (tolko nahod sa len tak nevidi, ako priklad uvediem...aka je sanca, ze v noci najdete niekoho v obrovskom lese) je knizna predloha
Velká hra (2017)
dokazal som to dopozerat len vdaka jessice a jej hrudniku...inak strasna nuda
Zátopek (2021)
film ma sice vysoké hodnotenie...ale ja som si teda tento film Neuzil :-/