Recenze (426)
Slunce, seno, erotika (1991)
Je to slabší než předchozí dva díly,ale na odpad to není.Odpad vypadá úplně jinak. Je tam pár scén co stojí za to a za zbytečný díl bych to nepovažoval.Je to prostě jen porevoluční ukázka toho kam Hoštice směřovaly.
Obří letadlová loď (1988) (TV film)
Sračka jakou svět neviděl.
Nejhorší sérioví vrazi v Indii: Řezník z Dillí (2022) (seriál)
Co jiného by se dalo čekat z Indie než blbost.
Když se dva setkají (1984) (pořad)
Píseň Žárlí od dua Kamélie je kouzelná
La morte cammina con i tacchi alti (1971)
Miluju gialla 70let,ale tohle byla jedna velká nuda,kde se jen žvanilo a nic se nedělo.Horor to není ani omylem.
Evangelium podle Pastýřů (1992) (TV film)
Sedláci byli vždy pakáž jako většina podnikatelů, zneužívající lidských práv a svobod.Tohle byla jen světlá výjimka a kdoví jestli to byla vůbec pravda.
Vyhrávat potichu (1984)
Většina dětských filmů té doby, hlavně režisérky Králové byly tak ukřićené vy znalci.To byl záměr.
Paranormal Activity: Next of Kin (2021)
Found footage to je moje.Příběh filmu byl dost dobrý,nebál bych se říct skoro nejlepší z celé série,jediné co mě štvalo,byla ta málo reálná kamera, spíš filmová.
Díky za každé nové ráno (1994)
Když vidím toho imbecila Etzlera,co nás nutil do očkování,mám chuť rozkopnout televizi.
Okno do ložnice (1987)
By mě v životě nenapadlo, že tohle béčko, céčko jak řemen budou dávat na ČT2. Naposledy to dávala tv Premiéra (Prima) v 94',páč to nikdo jiný nechtěl.😀