Recenze (198)
Vyměřený čas (2011)
Skoro odpad. Hvězdičku dávám jen za zajímavý námět, ale ten film ho vůbec nevyužil...
Avengers: Age of Ultron (2015)
Akce, akce a akce. To je na tomhle filmu to gró. Nic hlubokého nečekat ...
Miluj souseda svého (2014)
Nelíbilo se mi to, nicméně je to podle mě otázka filmového vkusu. Mé přítelkyni se to líbilo nesmírně.
Seznamte se, Joe Black (1998)
Tyhle filmy jsou podle mého nudné.
Millerovi na tripu (2013)
Americké. Hlavně konec není skoro koukatelný.
Noční běžec (2015)
Ve filmu jsou hluchá místa.
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Párkrát jsem se zasmál. Jen párkrát.
Šéfové na zabití (2011)
Komedie, u které jsem se smál každou chvíli, i když ne tedy pořád. Každopádně tenhle styl komedií je podle mě nejlepší.
Šéfové na zabití 2 (2014)
Moc povedená komedie. Mně tenhle humor vyhovuje.
Rivalové (2013)
Začátek byl super, ale pak mě to přestalo bavit ...