Recenze (198)
Madagaskar 3 (2012)
Návrat k lepšímu pojetí oproti předchozímu dílu. Bavil mě hlavně začátek, to byla jízda. Potom tempo zpomalilo a film se vléknul poněkud otravně dlouho.
Madagaskar (2005)
Tady to bylo originální. Fórkům jsem se i zasmál v průběhu celého filmu, ale raději bych si pustil jinou komedii. Spíše pro děti a o fous 3 hvězdičky.
Spider-Man 3 (2007)
Už to není ono, klesavá tendence se projevuje i tady a doufám, že se už další díly neplánují.
Amazing Spider-Man (2012)
Blbě natočené. Celé takové nevýrazné. Nudil jsem se.
Spider-Man 2 (2004)
Podobné jako jednička. O nic moc lepší, o nic moc ani horší. Proto i hodnocení dávám stejné, tedy 3 hvězdičky. Opět to na mě působí jen jako jednohubka, kterou zhlédnu a zapomenu.
Spider-Man (2002)
Efekty pěkné, příběh známý, ale zpracovaný dobře. Není moc co vytýkat, ale stejně mě to nějak neoslnilo. Prostě 3 hvězdičky a znovu už to vidět nepotřebuju.
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
To je prostě krása. Záběry a komentář p. Svěráka způsobují mrazení.
Earth (2007) (TV film)
Dokumentární filmy mám rád, ale tohle bylo prostě slabé. Ani ty záběry nejsou tak kouzelné, jak bych čekal. Home je sice více o naší civilizaci jako takové, ale předčí Earth i po stránce záběrů přírody.
Africké kočky: Království odvahy (2011)
Mám rád dokumentární filmy a co se zvířecí říše týče, tak nejvíce právě tyto obávané šelmy. Dokument je krásně natočen s ohromnými záběry a chutnou omáčkou kolem, která kočka a proč něco dělá. To dodává jistý příběh, který mě u obrazovky držel. Na závěr jen, že se jedná o nejlepší dokument jen o šelmách.
Drž hubu! (2003)
Bavilo mě to jen do okamžiku, než tou vysokozdvižnou rampou překonali brány věznice. Potom jsem to koukal už jen z principu. Nevím co bych o tom humoru řekl, prostě mi připadal takový suchý, nemotorný a o ničem.