Poslední recenze (44)
Zapadákov (1971)
Film vyzeral zo začiatku zaujímavo ale od toho lovenia klokanov už my bolo jedno užma to prestalo zaujímať.to my kus vadilo.dávam slabé 3hviezdičky.
Nekonečný příběh (1984)
Ja veľmy fantazijne filmy nepozerám,ale tento film je vínimka veľmy dobrý film,pripomenulo my to detské časy asi 20krát som ho videl vtedy.zaujali ma aj tie efekti a postavy,take filmy už asi nebudú ako ten.
Philadelphia (1993)
No film bol celkom dobrí ale koniec my prišiel nejaký depresívny.