Recenze (44)
Oltre il guado (2013)
No bol to zaujímavý film,zároveň aj depresívna hudba,ten koniec ma sklamal očakával som skôr šťastný koniec.
Zapomenuté místo (2003)
no neviem vlastne o čom to bolo.dosť som sa aj nudzel pri tom
The Night of the Grizzly (1966)
to bolo skôr o ľudských problémoch ako o nejakom medveďovi
Hačikó - příběh psa (2009)
Priznám sa že počas filmu som musel 2krát si urobiť pauzu,neubránil som sa slzám to sa my stava možno pri 1z300 filmoch.Podľa mňa toto znamená hrdinstvo 10 rokov čakania to je ta najväčšia vernosť medzi psom a človekom .Bolo tam aj trochu vtipu na začiatku,ale hlavne výborný Dojemný film.odporúčam.
Vanishing Point (1971)
Až na ten neveselý koniec je to super Jazdný film.vôbec som sa nenudil odporúčam zhliadnuť
Les Tricheurs (1958)
Je to celkom zaujímavý film ktorý aj keď mal skoro 2 hodiny tak nenudil je to takí romantický film,kde žena vymenila auto za lásku a neskor to ľutovala,je tu zobrazený život v 50.rokoch mladej generácie,celkom ma to zaujalo odporúčam zhliadnuť.
Zlaté opojení (1925)
To bolo o ničom prišlo my to trápne a dosť násilne určite by som to nenazval rodinnou komediou.Nebolo to síce dlhé ale i pri niektorých 2,5 hodinových filmov som sa menej nudil jak pri tom.mam rad staré film maximálne tak do roku 1930.toto vobec nieje moja šálka kávi.
Dr. Jekyll a pan Hyde (1941)
Až na ten koniec to nebolo zle o bod lepšie ako verzia z roku 1920.
Iná láska (1985)
toti dedinčania my išli riadne na nervi...
Pacho, hybský zbojník (1975)
no tak tento film ma vôbec nezaujal.bolo to barz trápne,nudné a vyznelo to aj dosť agresívne na tu dobu.