Recenze (21)
Případ Thomase Crowna (1968)
Oddechový film s dobrou pointou, který se hodí do doby vzniku, dnes asi pro někoho nuda, protože tam až tolik neděje 🤷🏻♂️.
Operace Y (1965)
Geniální sovětská groteska, která měla (jak jinak) problémy s cenzurou... Staré, ale velmi dobré, takže za 5.
O líném Honzovi (1977) (TV film)
Moc jsem se bavil. Stará pohádka či námět, ale dokonalé, i když levné, zpracování. Rád se na ni znovu podívám 😍.
Tlapková patrola ve velkofilmu (2023)
Musel jsem do kina, dobrý business: Tlapková patrola je jako neštovice. Prodělají si to všechny dnešní děti a rodiče https://wave.rozhlas.cz/tlapkova-patrola-je-jako-nestovice-prodelaji-si-vsechny-dnesni-deti-a-rodice-9050996
Za humny je drak (1982)
Hezká komedie a místy i parodie.
Zelňačka (1981)
Asi jsem měl štěstí na Lábuse, sice jsem zamáčkl slzu, že L.deF. nedaboval F.F., ale nakonec je to za plný počet. Zajímavá sociální komedie s filosofickým přesahem.
Pomáda (1978)
Prostě americká muzikálová retro na Romeo a Julie, samozřejmě se šťastným a sladkým koncem. Když jsem ji viděl poprvé, byl to v 80. jako zázrak, co se k nám dostalo do kina... Připadá mi, že je nestárnoucí, stejně jako ostatní klasiky.
Xanadu (1980)
Srdeční záležitost kvůli Olivii Newton-John a ELO. Možná původně v kinech propadák, poprvé jsem ho viděl na VHS kvůli ELO (znal jsem jen soundtrack), ale čím ho vídám na kvalitnějším mediu, zraje pro mne do 5*, asi i nostalgií...
Rychlé šípy (1969) (seriál)
Genialní seriál, měli by ho vysílat častěji...
Legenda 17 (2013)
Škoda, že to končí tak brzy...