Recenze (80)
42 (2013)
za Hana Sola 1*
Sherlock (2010) (seriál)
3 seria uplny top..
Lásky čas (2013)
tak toto som necakala, film, ktory ma na zaciatku totalne nudil, v zavere som zirala so stiahnutym srdcom. A to nie som ziadna fanynka notebooku a podobnych sraciek. toto ma dostalo. uzasne vykreslene postavy a podchytene vyborne zvolenou hudbou. "niektore dni chceme prezit len raz"
Repli-Kate (2002)
Penis
Klub poslední naděje (2013)
4 1/2 * este tomu nieco chybalo..
Zmizení (2013)
Atmosferou aj dejom (trochu) mi to pripominalo zodiaca, co je len dobre, pretoze toho som videla tak 5krat. Cely cas som sedela ako na ihlach. Herecke vykony skele, Hugha som tak dobre este nevidela hrat. 5* tieto filmy su moje orechove.
Sedm psychopatů (2012)
Škoda. skrátiť to tak o 20 minút. Pri Bruggach som sa nenudila ani sekundu, tu nakonci uz dost. Ale herecké výkony parádne, Sam je psychos urcite aj v sukromi
Rumový deník (2011)
nepozerateľná nuda, 1* za vždy skvelého Johnnyho
Austin Powers - Goldmember (2002)
scena za plentou najviac..inak som sa aj par razy zasmiala, 3* kludne videla som aj horsie
Lemra líná (2006)
povodne som dala tri hviezdicky, lebo som sa par razy aj zasmiala, ale ten "hromadny grupac" na konci v kaviarni si mohli odpustit