Recenze (80)
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Panebože to kde vyhrabali toho chlapa?? ani to jedlo to nezachrani...(to ze tam propaguju panvice radsej ani nekomentujem)
Milujem Slovensko (2013) (pořad)
objavila som to az teraz a po dlhej dobe som sa pri slovenskej relacii dobre zabavila a aj nieco naucila. nikodym ma milo prekvapil, netusila som, ze sa dokaze vobec odviazat :) jeho tanecne kreacie ma vzdy rozosmeju. adela a dano su zaruka kvality a sutazivost medzi nimi je perfektna. vyborne doplnene skvelym spevom sama tomecka
Muži, co zírají na kozy (2009)
tento styl humoru musi proste sadnut cloveku a mne teda SADOL :)))) clooney paradny
Tanec s vášní: Rozbal to! (2008)
tieto tanecne filmy fakt nemusim ale na toto sa dalo divat, krasny balet a rachel je fakt kocka :)
Frasier (1993) (seriál)
asi 7 krat videne vsetky cast a stale pozeram :) naj serial
Velký táta (1999)
Sladkotrapna, ale velmi mila komedia s vtipnymi scenkami. Rob a Adam hraju to svoje, ale Steve Buscemi v cameo rolicke vyborny. Dobra oddychovka 3 1/2*.
Šmejdi (2013)
riadne sa mi dvihol tlak..vyborny dokument nech bol natoceny akokolvek pre mna ma obrovsku vypovednu hodnotu a klobuk dole pred "dobrovolnikmi", ktori sa na akcie dostali so skrytou kamerou..toto by mali povinne premietat v kostole kde sa vsetci dochodcovia najcastejsie zdruzuju
Bravo Girls: Bojovat až do konce (2009)
rada si v nedelu pozriem v telke sracku podobneho tipu..ale toto je uz moc aj na mna..nic preafektovanejsie som este nevidela
Dvakrát za život (2006)
velmi prijemna inteligentna oddychovka
Z vězení do éteru (2007)
4 a pol * Don a Chiwetel sa predviedli, vyborna hudba, skvely pribeh, dokonca ani ten zaver mi nevadil.