Poslední recenze (1 069)
Stíny v mlze (2022) (seriál)
Tak měl Joker pravdu. Skvělá guilty pleasure, je fascinující, že je takhle špatný seriál tak koukatelný. Možná za to může přepálený Vyorálek nebo v roli skvělá a neokoukaná Petra Špalková, jaká změna skvělé herečky za pár opakujících se hereček 30-45 které jsou úplně všude a které na to ve 3/4 případů absolutně nemají. Hodně super jsou exteriéry, to jindy u kriminálek ruší, kde se střídá les, rybník, sídliště a bar. Tady v každém dílu mraky autentických lokací. Já se řezal smíchy když řešili objednání vraždy : "to se připojíte přes warez na dark net a tam si třeba objednáte vraždu" :-D 2. řada zatím slabší, ale jako pozadí to dojedeme. A je s podivem jak mi to sedlo, já jsem normálně naprosto alergický na všechny ty Kriminálky Anděl a podobné pokusy a považuji to za národní ostudu.
Poker Face (2023) (seriál)
Natasha Lyonne byla hodně fajn už v Orange is the new black a tady si střihla ženskou verzi Columba kříženou s Jackem Reacherem. Už dlouho jsem nekoukal na nic epizodního a je to moc fajn. Docela plus že v každém díle je někdo opravdu známý - Adrien Brody, Ron Pearlman, Chloe Sevigny, Luis Guzman, Nick Nolte, Joseph Gordon Levitt... Jsem v půlce a určitě budu sledovat dál, letos má být nová řada.
Únosci (2000)
Viděno na základě archivního MZ Speciálu a udělalo mi to obří radost hned dvakrát. Za prvé jsem objevil MZ Live, které jsem ještě neslyšel a na základě toho kouknul na totálně dokonalý a natřískaný film. Absolutní slast a 10/10 plná palba. Opravdu jsem si užil každý záběr. A napsal bych to i McQuarriemu na Twitter nebo Threads, kde super komunikuje s fandy, ale bohužel si zrušil účty... Tohle se imfovi s Hladem náramně povedlo.