Poslední recenze (1 068)
Poker Face (2023) (seriál)
Natasha Lyonne byla hodně fajn už v Orange is the new black a tady si střihla ženskou verzi Columba kříženou s Jackem Reacherem. Už dlouho jsem nekoukal na nic epizodního a je to moc fajn. Docela plus že v každém díle je někdo opravdu známý - Adrien Brody, Ron Pearlman, Chloe Sevigny, Luis Guzman, Nick Nolte, Joseph Gordon Levitt... Jsem v půlce a určitě budu sledovat dál, letos má být nová řada.
Únosci (2000)
Viděno na základě archivního MZ Speciálu a udělalo mi to obří radost hned dvakrát. Za prvé jsem objevil MZ Live, které jsem ještě neslyšel a na základě toho kouknul na totálně dokonalý a natřískaný film. Absolutní slast a 10/10 plná palba. Opravdu jsem si užil každý záběr. A napsal bych to i McQuarriemu na Twitter nebo Threads, kde super komunikuje s fandy, ale bohužel si zrušil účty... Tohle se imfovi s Hladem náramně povedlo.
Médium (2022) (seriál)
Hodně luxusní scifi od Amazonu s Chloé Grace Moretz. Není to určitě bez chyb, ale vypadat takhle půlka scífek, můžeme si gratulovat. 8/10