Recenze (1 104)
Durrellovi (2016) (seriál)
Strašně fajn rodinná podíváná, díky HBO, že to k nám přitáhli.
SMS pro tebe (2016)
Nenadchne, neuarazí, fajn romcom. 6/10
Po strništi bos (2017)
Jsem moc překvapen, škoda že scénář šel odnikud nikam. 7/10 Svěrák na to má, škoda, že se nechce niklam posouvat.
Babylon Berlín (2017) (seriál)
WOW , forma i obsah 100%, tenhle seriál mne naprosto sundal. 10/10
České moře (2017) (pořad)
Geniální wesandersonovská věc. Je mi strašně líto lidí, co to nepochopí. Plná palba už jenom za soundtrack a pohledy Novákové.
Alibi na klíč (2017)
Jedna z nejlepších komedií posledních let 10/10
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Strašně zábavný blockbuster a byl by ještě lepší, kdyby se vykašlali na prokletí, to už mne jaksi nebaví. Chtěl bych nějakou normální zápletku..... ALe hoši to mají pěkně v paži, škoda že byl příběh naprd... 7/10
Rande naslepo (2017)
Má to své momenty, ale šablonovitější film jsem dlouho neviděl. A tvrdě proti srsti je mi vyznění filmu. 6/10
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
Tohle byla láska na první lok. 10/10 Sledovat to bez old fashioned drinku a doutníku je těžké...
Okja (2017)
Hodně divoký a nesravitelný žánrový mix, ale bavil jsem se 7/10