Recenze (1 104)
Holky na výletě (2017)
Mám pocit, že jim to tam ani moc neslušelo a to bylo minimum co jsem od otho filmu čekal. 4/10
Zabiják & bodyguard (2017)
Bavil jsem se, ale vskutku nic geniálního to nebylo. 7,5/10
Zběsilý útěk (2006)
Adrenalinová pecka, jak mi to mohlo tak dlouho unikat?
Dunkerk (2017)
Nejlepší Nolan od Mementa. Excelentní stylistické cvičení. Imax je nutnost. Překvapivě hodně silné v příběhových momentech. Přišlo mi, že dialogy jsou tam navíc, jako němý experiment by to bylo ještě silnější. Některé záběry na změny Branaghovy tváře braly dech. Doufám, že tohle půjde nad 10 Oscarů. Ale asi ne, protože SJW černošské plačky tomu dávají sežrat, že v události kde nebyli žádná černoši, nejsou na plátně černoši. Prosím dejte už Nolanovi někdo toho Bonda.... 10/10
Raz, dva, tři (1961)
Výborné, WIlder je komediální génius. Brečel jsem smíchy. Cagney je úžasný i jako stařík. Šel jsem do kolen při každém z komouškých výstupů Buchholze. Excelentní byl český dabing, který i tady prostě lepší, než originál. 10/10
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Už žádného filmu mne tak nemrzel globální neúspěch, z tohodle světa bych chtěl kurva víc. 10/10
John Wick 2 (2017)
film roku
Rudá mašina (2014)
Totální šlupka a to to bylo ještě vlastně povrchní a kdo by kdy řekl, že mne dojme dokument o hokeji? 10/10 Jediné mínus je, že mne štve proč něco podobného neumíme natočit u nás? Vždyť v době, kdy RUdá mašina dávala rozdílem třídy týmům z NHL, my měli jedinej mančaft na světě, co jim mohl konkurovat...
Tchien liang č' čchien (2016)
Asi jsem z jiného kraje, ale přes všechny ty krásné momenty konec krutě překombinovaný a předvídatelný. 7/10
Ohnivé vozy (1981)
Tohle mne teda těžce minulo, v podstatě to dělá jenom Vangelis, hrozná nuda a to běhání zbožňuju. 5,5/10