Recenze (94)
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Německé filmy (a hlavně seriály) jsou většinou děsivé. Ale tento film je velice hezkou výjimkou. Je to sranda i poučný, jenom bych nechtěl tu chorobu mít.
Ostrov hrdlořezů (1995)
Ale jo! Docela slušný.
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Opravdu úžasná sranda. Lepší balkánskej film snad neexistuje. Člověk se na to může dívat tisíckrát a vždycky najde něco novýho. Nejděsivnější byl ten pád do těch hoven. FUJ!!!!!!!!
Akta X - Film (1998)
Po dlouhé době, co ztrádal seriál, je tu zase jeden fakt dobrej díl - i když kapánek delší.
Akta X (1993) (seriál)
Je to fakt skvělý! Škoda jen, že se asi nikdy nedozvím, jestli existuje UFO.
Titanic (1997)
Hezky efekty, ale nějak mě to nevzalo. Žádná zábava a je to stejný jako všechny předchozí Titaniky. Až přes příliš romantický.
Pupendo (2003)
Jak někdo někdy mohl říct, že to bude jen slabý odvar Pelíšků. Pelíšky jsou skvělé, to bezpochyb, ale tohle je také skvělý. I po několika shlédnutích nabízí stále něco nového. Fakt bomba.
Letiště (1970)
Opravdu skvělé. Přesně jako kniha. Naštěstí tam nejsou ty některé nudné pasáže.
Tajný závod (1976)
Nápad sice nic nového, ale je to opravdu sranda k popukání. Klidně bych na to mohl koukat několikrát. Už aby to zase někde opakovali.
Báječní muži na létajících strojích (1965)
Je to opravdová klasika. sranda, dobrý nápad a je to prostě skvělý. A jsou tam pěkná letadla. Možná by už někdo mohl natočit remake.