Recenze (3 791)
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Vydržal som asi 10 častí a potom som to vzdal. Postavy väčšinou nudné a nesympatické, dej jednotvárny a nezaujímavý. Pozeral som to do 10. časti len kvôli Coulsonovi. Škoda Marvel značky...Nakoniec aj dopozerané, s miernym zlepšením, ale stále slabé.
Air Force One (1997)
Nezáživné a americky neuveriteľné.
Air: Zrození legendy (2023)
Nie sú tenisky ako tenisky, dobre natočené.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Malý David má viac citu ako ja.
Aladin (2019)
Niektoré príbehy by mali ostať radšej len animované. Nevedel som si predstaviť hraného džina, ale Will Smith bol najpozitívnejším prvkom filmu.
Aladin (1992)
Aladin nie je úplne moja šálka kávy, takže na viac ako priemer to nevytiahol.
Aladin - Jafarův návrat (1994)
Klasické pokračovanie o ničom.
Alarm (2009)
Veľmi slabé.
Alenka v říši divů (2010)
Rozmanité, uletené, farebné a pritom také nudné a bez života.
Alenka v říši divů (1999) (TV film)
Klasická podpriemerná až priemerná verzia, určená pre televíziu.