Recenze (3 789)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Je to celkom sranda. Bolo by zaujímavé vidieť aj iné osobnosti histórie ako bojovníkov proti temnote.
Absurdistán (2006)
Príliš hlúpe aj na úroveň príliš hlúpych filmov.
A co když je to pravda? (2005)
Človek niekedy potrebuje vypnúť. Práve vtedy si má pustiť niečo takéto. A náhodou to aj hlavnej dvojici Reese s Markom spolu celkom svedčilo.
Ad Astra (2019)
Strašne sa to ťahaloooooooooooooooooooo.
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Hanba mi, ja tu našu tvorbu skrátka neviem doceniť, ale ani raz som sa nezasmial. Napriek originalite a dobrým výkonom ma to nebavilo.
Aféra Thomase Crowna (1999)
Uhladený, nonšalantný elegán. To je Pierce, než už hrá kohokoľvek a ide mu to.
Afrikou na pionýru (2019)
Marek Slobodník je pre mňa ako Mimoni z Ja, zloduch alebo tučniaci z Madagaskaru. Keď sú súčasťou deja hlavných postáv a občas niečo šplechnú, je to super, ale keď majú samostatný film je to na nič.
Agatha Christie's Poirot - Vražda v Orient expresu (2010) (epizoda)
12 nepríjemných rán pre pána Poirota.
Agent bez minulosti (2002)
Skvost akčných špiónskych filmov. Toto je reálny typ tajného agenta, ktorý niečo aj skutočne zmôže, nie ako takí v obleku s tajnými zbraňami, kecami a neviem čím. Má to poriadny spád a človek sa ani na chvíľu nenudí.
Agent Carter - Now Is Not the End (2015) (epizoda)
Peggy je uveriteľná agentka a aj bez superschopností si pekne poradí.