Recenze (231)
Somnio (2016)
Paradna jednoroomovka, kde milujete aj konverzacie cloveka (Buffona :))) ) s umelou inteligenciou a natocene, znacne prehanajuc, takmer zadarmo.
Bodom (2016)
Krasne lesy a celkovo prostredie, skvela hudba, zvukove efekty, ale chybalo tomu trosku soli. 2,5*
Svatyně zla (2013)
Udalosti odohravajuce sa vo filme vo mne zanechali strasne blby pocit z dovodu, ze maju s realitou o oberblboch vela spolocneho. Hlavny sef sekty bol neskutocne uveritelny.
Vzorce (2017)
Asi najlepsi romanticky sci-fi triler poslednych rokov. P.S.: Nedajte sa zmiast kratkym popisom :). P.S.2: ano, romantika, to je to, co vychvalujem ;).
Night Fare (2015)
Film vo francuzstine s obcasnou francuzskou anglictinou, malo napozerany csfdakmi a doterajsim nizsim hodnotenim prijemne prekvapil. Kto tu vlastne bol zaporak? A bol vobec niekto? To su otazky :).
V domě (2016)
Prva polovica filmu vyzyva divaka k zdriemnutiu, no az v tej druhej vysvitne, ze ho mala len naviest tam, kam scenarista chcel a dlho drzane tlacidlo STOP straca opodstatnenie z precitnutia, ze film vobec nie je tym, ako na prvy pohlad vyzera. Vdaka tomu od jednej k trom hviezdickam.
Útěk z vězení - Za očima (2017) (epizoda)
Asi jedina cast v tejto serii, kde sa nedalo predvidat zamotavanie deja postavami tak, aby zmiatli divaka a preto je moje hodnotenie najvyssie, pricom by som nevahal dat aj tu siestu hviezdicku. Vyborne ukoncenie!
Nemesis (2016)
Hudba No.1!
Útěk z vězení - Nepředvídaná událost (2017) (epizoda)
Najlepsia scena, ked si Korejcan spieva We are the champions ;).
Útěk z vězení - Vězňovo dilema (2017) (epizoda)
Konecne, konecne a este raz konecne stary dobry Prison Break.