Recenze (2 778)
Sly (2023)
Překvapivě intimní Slyův (auto)portrét.
The Royal Hotel (2023)
Žánrově neukotvený, ale vtahující, tenzí oplývající a solidně gradující film se skvělými mladými herečkami (u Julie Garner to po Ozarku není překvapení, ale Jessica Henwick je pro mě objevem) a k nepoznání vypadajícím (a samozřejmě taky skvělým) Hugo Weavingem. Na předchozí spolupráci režisérky Kitty Green s Julií Garner The Assistant se teď obzvlášť těším.
Hra smrti (1978)
Čekání na Bruce Leeho. Totální bizár, ale kupodivu slušně zábavný. Plus samozřejmě prima finální tři scény se skutečným Brucem. A hudba Johna Barryho sice opakuje jeden motiv pořád dokola, ale atmosféru má.
Zabiják (1993)
Překvapivě solidně zábavný remake Nikity sbírá body díky zručné Badhamově režii a skvělé a krásné Bridget Fonda. 30 let jsem se bál zjevně zbytečně. 70%
Klíčem je strach (1972)
Atmosférický, stylový, napínavý a hlavně PŘEKVAPIVÝ thriller, u kterého si nechcete číst obsah.
Mluv se mnou (2023)
Stylový, nápaditý, atmosférický a dostatečně creepy malý horor se zajímavými postavami. Spokojenost velká.
Letiště 1975 (1974)
Ano, expozice zbytečně dlouhá, protože charaktery pasažérů nejsou na rozdíl od prvního Letiště důležité pro děj, ale záchranná akce funguje velice dobře. Obsazení malých roliček neskutečné - Myrna Loy, Nancy Olson, Dana Andrews, Linda Blair (zdroj vtipů v Připoutejte se, prosím) a především Gloria Swanson hrající sebe samu! 70%
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
6 = 5 > 1 > 7 > 4 > 3 > 2
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Poslední třicetiminutovka včetně rozloučení s Indym super, ale předcházejícím dvěma hodinám hodně chybí nápaditost a lehkost Spielbergovy režie a lepší scénář.
Černý přízrak (1986)
Je to tak bezelstně a přímočaře blbý, že to člověk musí mít rád. Jedno velké WTF od začátku do konce, kde nedává smysl vůbec nic. A Sherilyn Fenn je kouzelná.