Recenze (85)
Černobyl (2019) (seriál)
totální masakr!!!
Alfa (2018)
Jako film super,jen teď koukam na fotky a ten vlk má pindíka...a malý spojler...na konci filmu porodí štěňátka...tak wtf :D
Milada (2017)
Úžasné ztvárnění, tenhle příběh je třeba znát a předávat dál.
Živí mrtví: Počátek konce - Série 4 (2018) (série)
Nečekané, že by čtvrtá série mohla tolik nadchnout a být nejlepší z celého seriálu. Tady se to však stalo!!! Snad si tvůrci nepokazí slibně rozjetou tu pátou.
Duhová Brita a zloděj hvězd (1985)
Pohádka mého dětství :) dlouho jsem jí nemohla najít, nepamatovala jsem si jméno, pořád jsem hledala Starlight, duhová záře. Našla jsem jí teď znovu náhodou. Jdu stahovat. :)
Matky na tahu (2016)
Boží střešťená komedie na relax :D
Alenka v říši divů: Za zrcadlem (2016)
Nečekaně, ale film se povedl ještě o chlup lépe, než ten první. Což jsem opravdu nečekala, zvláště proto, že tématika vrácení se časem není nijak lehká věc.
Rozpolcený (2016)
Luxus!!!
Popelka (2015)
Nejlepší ta kmotra :D
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Nechápu, proč to má tak málo? Já teda na 5 hvězd jsem dost skoupá, ale tohle si je rozhodně zaslouží. Super nápad, děj logický a napínavé do poslední minuty. Pro mě super film, což se jen tak nestane.