Jak by řekl Klaus "tohle je smrtící koktejl". Ještě nikdy se mi nestalo že bych radši během sledování šel umýt nádobí. Leč u tohoto pekla jsem tak učinil, protože tohle je stupidní až hanba. Neuvěřitelně přepálená stopáž, ať se na mě nikdo nezlobí ale hodina a čtvrt je fakt moc. A po zjištění skutečnosti ze do toho Plekanec investoval peníze se mu ani nedivím že dal Vondráčkový kopačky.
Od Jana Pachla bych čekal něco profesionálního a ne od prvních minut neumětelský paskvil, který neví jestli je krimi nebo komedie nebo spíš parodie. Opravdu hodně slabý počin jindy solidního režiséra.
Tohle bylo opravdu hodně silný kafe. Celý to působí hrozně amatérsky, špatný zvuk, vizuál na úrovni home videa, příšerná návaznost scén, dialogy a vůbec celkově mluva protagonistů jsou dost bída. Účast opravdových herců vubec nechápu a fakt že to běželo v kinech taky ne. Proč tedy dvě hvězdy? Ty ode mne dostává jen a pouze Martin Hofmann, ten ty exoty umí hrát fakt dokonale, navíc má jako jedinej výborný kecy. Jinak doufám že už to nikdy neuvidím.
Vynikající sonda do hlubin lidského charakteru. Kvalitní scénář, silné dialogy a hrstka schopných herců dokazují že i na malém prostoru může vzniknout velký film. Všichni protagonisté jsou uvěřitelní a představují skutečně pěknou sebranku. Za mě je nejlepší Jirka Lábus, to je neuvěřitelnej masér.
Nadupaný akční nářez s totálně drsným Nicolasem Cagem a neodolatelně brutálním Johnem Malkovichem. Akce brilantní a hlášky téměř lidové. Po vícero shlédnutích nelze než dát plný počet.
Druhá polovina 90.let přála kvalitním akčním filmům a Skála by mohla být nejlepším z nich, bohužel pro ni je na druhém místě hned za Con Air které mám ještě o trochu radši.
Není špatných námětů, ovšem převedení do špatného scénáře může i dobrý nápad totálně zabít a Chata na prodej je toho krásným důkazem. Kdyby byl ten prostý příběh obohacen alespoň o kvalitní, hutné dialogy viz nová vlna šedesátých let mohl to být skvost, takhle je to jen hodina a čtvrt nudy a ničeho. Dve hvězdy zajímavé obsazení a Petra Nováka na začátku.
Romanťák co definoval žánr to je Love Story. Je zde všechno co je pro současný romantický film podstatné ale tenhle byl první a navždy zůstane jedinečný. Ždímačka emocí která se zaryje pod kůži ale citově nevydírá a nepodbízí se. Třešničkou na dortu jest vysoce kvalitní hudba Francise Laie.
Klasika válečného filmu a můj nejoblíbenější válečňák vůbec. Pro Bitvu v Ardenách mam slabost už od dětství, přesto mě jedna věc na ní dost vadí. Překvapivě to není špatná a nevěrohodná bojová technika, na to jsem si koneckonců v amerických filmech zvyknul, ale v podstatě naprostá absence sněhu(nemyslím kokain). V Ardenách jak známo se bojovalo v zimě kdy bylo sněhu tři prdele a tady je hovno. Tento fakt stojí film jednu hvězdu, ale zbytek si je zaslouží, především zásluhou herců mezi nimiž zcela jasně vyčnívá hlavně nekompromisně nahláškovanej Telly Savalas.
Takhke to dopadá když se veskrze průměrného, leč ne úplně špatného scénáře chopí naprosto podprůměrný režisér. Z drsného revenge thrilleru se tedy chvílemi stává parodie s množstvím "wtf" momentů. Za všechny třeba automobilová honička s hudbou ve stylu filmů s dvojicí Spencer/Hill, nebo když zdrcený hlavní hrdina po smrti manželky a dcery obratem dá dolů svou švagrovou. Chudák můj oblíbený Jean Louis Trintignant ten se snaží seč může, ale film zachránit nedokáže. Velká škoda potenciál byl velký ale ve výsledku je to jako když Přání smrti říznete Bláznivou střelou.
Obvykle se vysoce hodnoceným filmům raději vyhýbám, protože mě už mockrát zklamaly, a tak jsem i tenhle film dlouho odkládal. No od první projekce jsem ho viděl asi dvacetkrát jelikož se jedná o opravdový skvost. Perfektní herci, perfektní režie a dokonalý scénář. "Dej sem ty zasraný klíče ty zasranej hajzle!"
Jako kriminálka slabota, ale jako komedie je to výborný. Bartoška nic moc nepředvádí, hrát nemá v podstatě co a zrovna moc velkej sympoš tady taky není. Zato pánové Vinklář, Moravec a Krampol to je jiný kafe, vypouštěj ze sebe neskutečný hlášky, a především Krampol je v této disciplíně nedostižný. Navíc má vytuněný fáro kde furt hraje božský Kája.
Jeden z nejúchylnějších pořadu tv nova. Výměna debilních manželek je už svým principem poslat jednu pindu do rodiny druhý pindy bizár sama o sobě, ovšem někdy je to nechutně zábavné hlavně pokud je v rodině aspoň jeden kvalitní alkáč nebo psychopat.
Po asi dvacátém shlédnutí musím konstatovat že tohle je můj nejoblíbenější Funes. Krom samotného "malého velkého " komika má na tom zásluhu geniální scénář s nadčasovými vtipy a také Annie Girardotová v roli manželky, která na mě působí jako by s Funesem skutečně třiadvacet let žila. Louisův demoliční kulečník rulez.
Neuvěřitelně stupidní film, který sráží až na dno absence vtipu a všudypřítomná trapnost. Občas si říkám jak je možný že tohle je někdo schopnej natočit potažmo zaplatit.
Zábavná blbůstka o tom jak to chodí "tam nahoře." Bůh jako negramotnej magor co chce zničit zemi a parta andělů plnící modlitby která se tomu snaží zabránit tím že dají dohromady dva lidi. Serial má ohromnou výhodu v tom že má jen sedm dílů a tak není čas na nudu a jde rovnou na věc. Jsem zvědav s čím přijde druhá série.
Miluju Bukowskiho spisovatele, ale s filmem je to trošku horší protože síla jeho knih je v textu a vytříbeném stylu psaní což film zkrátka nedokáže převést. Jinak ve filmu se toho moc neděje v podstatě se jen chlastá, sem tam nějaká rvačka. Ale Mickey Rourke je naprosto přesný, takhle nějak si představuju Chinaskiho.
Gastro pořad který se nesmí brát vážně i když tak byl zamýšlen. Babica totiž vaří neuvěřitelný pekla a nestydí se za to. Do toho pořád hláškuje a to zcela nekompromisně, používá falický dvojsmysli, předvádí teleshoping za který by se nestyděl ani Horst Fuchs a zkrz obrazovku cejtíte jak z něj táhne půllitr vydegustované okeny. Podle něj se vařit nedá ba dokonce ani nesmí, ovšem pustit to na nudné domácí party tak je z toho legendární mejdan.
Nejvíc je mi líto Hynka Čermáka, kteryho mám rád a vím že hrát umí. Což o to, zahrál dobře, ale jeho postava je naprosto nesympatickej kreten kterej mě abnormálně sral celej film. A to je docela průser. Další průser je scénář, co na plat že kamera i režie je super, když scénář je úplně o hovně. Velké zklamání.
Svatá trojice Veber-Richard-Depardieu je zárukou kvality a tahle parádní komedie to dokazuje. Pierrovo přepadení banky, nebo scéna s nalitým doktorem jsou top.
Godardovi prostě nerozumím. Na jednu stranu chápu že si film najde svoje fanoušky kteří film pochopí ve všech souvislostech, na druhou stranu podle mě je to jen slepenec úvah, monologů, dialogů, myšlenek a barevných záběrů které nemám šanci pochopit. Dal bych dvě hvězdy z úcty k Belmondovi, ale musim přidat třetí za to co předvedl na konci. Jako nabarvit si obličej na modro a omotat si palici dynamitem, tomu říkám chlapácká sebevražda.
Moje původní hodnocení byla jedna hvězda, po letech se mi první projekce vykouřila z hlavy a ja si film pustil znovu a světe div se musel jsem přidat dvě hvězdičky navíc. Asi jsem po těch letech vyzrál. Je fakt že to ještě neni ten pravý Prušinovský tak jak ho máme rádi, ale už tady drze vystrkuje růžky. Na debut to neni vůbec špatný, ale to nejlepší mělo teprve přijít.
Film který se dá v pohodě přežít, ale rozhodně ne užít. Hanzlik si napsal svůj první scénář a Adamec celovečerně debutoval, to jsou asi dva hlavní atributy této geronto-romantiky. Herecky taky bída jedinej normální je samotnej Hanzlik ale mezi tímhle panoptikem seriálových hvezdiček tv nova a prima je i jeho pouhá přítomnost oscarovým výkonem.
V rámci současné, tuzemské komedie mírně nadprůměrný film, který vytahuje nahoru hlavně výbornej Langoš. Konečně po několika příšernejch rolích v příšernejch filmech dostal pořádnou roli. Myslím si že kdyby se do toho vložil mistr Prušinovský bylo by to geniální.
Začátek nic moc, ale když se děj přesune do Bagdádu a nabere to spád stane se z toho typická Benigniovina, která vás rozesměje a dojme zároveň. Škoda že Roberto po tomhle filmu už nic nenatočil, ta jeho hravost mi ve filmech chybí.
To zas byl jednou průser, takhle blbě dokážou natočit film snad jen češi. Děj úplně o ničem, postavy nesympatický, herecký výkony na bodu mrazu . Zkrátka další naprosto zbytečnej film kterých se u nás ročně natočí mraky. Jedna hvězda za dobrou bitku Jardy Plesla v hospodě.
Strhující, řekl bych skoro až dokumentární rekonstrukce atentátu na řeckého opozičního politika. Vynikající herecké obsazení jemuž bezkonkurenčně vévodí Jean Louis Trintignant jako vyšetřující soudce, který je hlavně v závěru přímo lahůdkový. Plus k tomu všemu podmanivá Theodorakisova hudba. Za mě 100%
Upřímně řečeno čekal jsem daleko víc od starého filmu s Gregory Peckem. Celou dobu se nic moc neděje a když už to pomalu začne gradovat tak je rychle konec.
Moje komentáře
The Perfect Kiss (2018)
odpad!Jak by řekl Klaus "tohle je smrtící koktejl". Ještě nikdy se mi nestalo že bych radši během sledování šel umýt nádobí. Leč u tohoto pekla jsem tak učinil, protože tohle je stupidní až hanba. Neuvěřitelně přepálená stopáž, ať se na mě nikdo nezlobí ale hodina a čtvrt je fakt moc. A po zjištění skutečnosti ze do toho Plekanec investoval peníze se mu ani nedivím že dal Vondráčkový kopačky.
Ten, kdo tě miloval (2018)
Od Jana Pachla bych čekal něco profesionálního a ne od prvních minut neumětelský paskvil, který neví jestli je krimi nebo komedie nebo spíš parodie. Opravdu hodně slabý počin jindy solidního režiséra.
Silný kafe (2004)
Tohle bylo opravdu hodně silný kafe. Celý to působí hrozně amatérsky, špatný zvuk, vizuál na úrovni home videa, příšerná návaznost scén, dialogy a vůbec celkově mluva protagonistů jsou dost bída. Účast opravdových herců vubec nechápu a fakt že to běželo v kinech taky ne. Proč tedy dvě hvězdy? Ty ode mne dostává jen a pouze Martin Hofmann, ten ty exoty umí hrát fakt dokonale, navíc má jako jedinej výborný kecy. Jinak doufám že už to nikdy neuvidím.
Vlastníci (2019)
Vynikající sonda do hlubin lidského charakteru. Kvalitní scénář, silné dialogy a hrstka schopných herců dokazují že i na malém prostoru může vzniknout velký film. Všichni protagonisté jsou uvěřitelní a představují skutečně pěknou sebranku. Za mě je nejlepší Jirka Lábus, to je neuvěřitelnej masér.
Con Air (1997)
Nadupaný akční nářez s totálně drsným Nicolasem Cagem a neodolatelně brutálním Johnem Malkovichem. Akce brilantní a hlášky téměř lidové. Po vícero shlédnutích nelze než dát plný počet.
Skála (1996)
Druhá polovina 90.let přála kvalitním akčním filmům a Skála by mohla být nejlepším z nich, bohužel pro ni je na druhém místě hned za Con Air které mám ještě o trochu radši.
Chata na prodej (2018)
Není špatných námětů, ovšem převedení do špatného scénáře může i dobrý nápad totálně zabít a Chata na prodej je toho krásným důkazem. Kdyby byl ten prostý příběh obohacen alespoň o kvalitní, hutné dialogy viz nová vlna šedesátých let mohl to být skvost, takhle je to jen hodina a čtvrt nudy a ničeho. Dve hvězdy zajímavé obsazení a Petra Nováka na začátku.
Love Story (1970)
Romanťák co definoval žánr to je Love Story. Je zde všechno co je pro současný romantický film podstatné ale tenhle byl první a navždy zůstane jedinečný. Ždímačka emocí která se zaryje pod kůži ale citově nevydírá a nepodbízí se. Třešničkou na dortu jest vysoce kvalitní hudba Francise Laie.
Bitva v Ardenách (1965)
Klasika válečného filmu a můj nejoblíbenější válečňák vůbec. Pro Bitvu v Ardenách mam slabost už od dětství, přesto mě jedna věc na ní dost vadí. Překvapivě to není špatná a nevěrohodná bojová technika, na to jsem si koneckonců v amerických filmech zvyknul, ale v podstatě naprostá absence sněhu(nemyslím kokain). V Ardenách jak známo se bojovalo v zimě kdy bylo sněhu tři prdele a tady je hovno. Tento fakt stojí film jednu hvězdu, ale zbytek si je zaslouží, především zásluhou herců mezi nimiž zcela jasně vyčnívá hlavně nekompromisně nahláškovanej Telly Savalas.
Agrese (1975)
Takhke to dopadá když se veskrze průměrného, leč ne úplně špatného scénáře chopí naprosto podprůměrný režisér. Z drsného revenge thrilleru se tedy chvílemi stává parodie s množstvím "wtf" momentů. Za všechny třeba automobilová honička s hudbou ve stylu filmů s dvojicí Spencer/Hill, nebo když zdrcený hlavní hrdina po smrti manželky a dcery obratem dá dolů svou švagrovou. Chudák můj oblíbený Jean Louis Trintignant ten se snaží seč může, ale film zachránit nedokáže. Velká škoda potenciál byl velký ale ve výsledku je to jako když Přání smrti říznete Bláznivou střelou.
Obvyklí podezřelí (1995)
Obvykle se vysoce hodnoceným filmům raději vyhýbám, protože mě už mockrát zklamaly, a tak jsem i tenhle film dlouho odkládal. No od první projekce jsem ho viděl asi dvacetkrát jelikož se jedná o opravdový skvost. Perfektní herci, perfektní režie a dokonalý scénář. "Dej sem ty zasraný klíče ty zasranej hajzle!"
Pumpaři od Zlaté podkovy (1978)
Jako kriminálka slabota, ale jako komedie je to výborný. Bartoška nic moc nepředvádí, hrát nemá v podstatě co a zrovna moc velkej sympoš tady taky není. Zato pánové Vinklář, Moravec a Krampol to je jiný kafe, vypouštěj ze sebe neskutečný hlášky, a především Krampol je v této disciplíně nedostižný. Navíc má vytuněný fáro kde furt hraje božský Kája.
Výměna manželek (TV pořad) (2005)
Jeden z nejúchylnějších pořadu tv nova. Výměna debilních manželek je už svým principem poslat jednu pindu do rodiny druhý pindy bizár sama o sobě, ovšem někdy je to nechutně zábavné hlavně pokud je v rodině aspoň jeden kvalitní alkáč nebo psychopat.
Jeden hot a druhý čehý (1978)
Po asi dvacátém shlédnutí musím konstatovat že tohle je můj nejoblíbenější Funes. Krom samotného "malého velkého " komika má na tom zásluhu geniální scénář s nadčasovými vtipy a také Annie Girardotová v roli manželky, která na mě působí jako by s Funesem skutečně třiadvacet let žila. Louisův demoliční kulečník rulez.
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Neuvěřitelně stupidní film, který sráží až na dno absence vtipu a všudypřítomná trapnost. Občas si říkám jak je možný že tohle je někdo schopnej natočit potažmo zaplatit.
Nebe s.r.o. (TV seriál) (2019)
Zábavná blbůstka o tom jak to chodí "tam nahoře." Bůh jako negramotnej magor co chce zničit zemi a parta andělů plnící modlitby která se tomu snaží zabránit tím že dají dohromady dva lidi. Serial má ohromnou výhodu v tom že má jen sedm dílů a tak není čas na nudu a jde rovnou na věc. Jsem zvědav s čím přijde druhá série.
Štamgast (1987)
Miluju Bukowskiho spisovatele, ale s filmem je to trošku horší protože síla jeho knih je v textu a vytříbeném stylu psaní což film zkrátka nedokáže převést. Jinak ve filmu se toho moc neděje v podstatě se jen chlastá, sem tam nějaká rvačka. Ale Mickey Rourke je naprosto přesný, takhle nějak si představuju Chinaskiho.
Babicovy dobroty (TV pořad) (2008)
Gastro pořad který se nesmí brát vážně i když tak byl zamýšlen. Babica totiž vaří neuvěřitelný pekla a nestydí se za to. Do toho pořád hláškuje a to zcela nekompromisně, používá falický dvojsmysli, předvádí teleshoping za který by se nestyděl ani Horst Fuchs a zkrz obrazovku cejtíte jak z něj táhne půllitr vydegustované okeny. Podle něj se vařit nedá ba dokonce ani nesmí, ovšem pustit to na nudné domácí party tak je z toho legendární mejdan.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Celou dobu tak klidnej film a nakonec zas takovej masakr. Miluju Quentinovu alternativní historii.
Národní třída (2019)
Nejvíc je mi líto Hynka Čermáka, kteryho mám rád a vím že hrát umí. Což o to, zahrál dobře, ale jeho postava je naprosto nesympatickej kreten kterej mě abnormálně sral celej film. A to je docela průser. Další průser je scénář, co na plat že kamera i režie je super, když scénář je úplně o hovně. Velké zklamání.
Uprchlíci (1986)
Svatá trojice Veber-Richard-Depardieu je zárukou kvality a tahle parádní komedie to dokazuje. Pierrovo přepadení banky, nebo scéna s nalitým doktorem jsou top.
Bláznivý Petříček (1965)
Godardovi prostě nerozumím. Na jednu stranu chápu že si film najde svoje fanoušky kteří film pochopí ve všech souvislostech, na druhou stranu podle mě je to jen slepenec úvah, monologů, dialogů, myšlenek a barevných záběrů které nemám šanci pochopit. Dal bych dvě hvězdy z úcty k Belmondovi, ale musim přidat třetí za to co předvedl na konci. Jako nabarvit si obličej na modro a omotat si palici dynamitem, tomu říkám chlapácká sebevražda.
František je děvkař (2008)
Moje původní hodnocení byla jedna hvězda, po letech se mi první projekce vykouřila z hlavy a ja si film pustil znovu a světe div se musel jsem přidat dvě hvězdičky navíc. Asi jsem po těch letech vyzrál. Je fakt že to ještě neni ten pravý Prušinovský tak jak ho máme rádi, ale už tady drze vystrkuje růžky. Na debut to neni vůbec špatný, ale to nejlepší mělo teprve přijít.
Léto s gentlemanem (2019)
Film který se dá v pohodě přežít, ale rozhodně ne užít. Hanzlik si napsal svůj první scénář a Adamec celovečerně debutoval, to jsou asi dva hlavní atributy této geronto-romantiky. Herecky taky bída jedinej normální je samotnej Hanzlik ale mezi tímhle panoptikem seriálových hvezdiček tv nova a prima je i jeho pouhá přítomnost oscarovým výkonem.
Přes prsty (2019)
V rámci současné, tuzemské komedie mírně nadprůměrný film, který vytahuje nahoru hlavně výbornej Langoš. Konečně po několika příšernejch rolích v příšernejch filmech dostal pořádnou roli. Myslím si že kdyby se do toho vložil mistr Prušinovský bylo by to geniální.
Tygr a sníh (2005)
Začátek nic moc, ale když se děj přesune do Bagdádu a nabere to spád stane se z toho typická Benigniovina, která vás rozesměje a dojme zároveň. Škoda že Roberto po tomhle filmu už nic nenatočil, ta jeho hravost mi ve filmech chybí.
Cena za štěstí (2019)
To zas byl jednou průser, takhle blbě dokážou natočit film snad jen češi. Děj úplně o ničem, postavy nesympatický, herecký výkony na bodu mrazu . Zkrátka další naprosto zbytečnej film kterých se u nás ročně natočí mraky. Jedna hvězda za dobrou bitku Jardy Plesla v hospodě.
Z (1969)
Strhující, řekl bych skoro až dokumentární rekonstrukce atentátu na řeckého opozičního politika. Vynikající herecké obsazení jemuž bezkonkurenčně vévodí Jean Louis Trintignant jako vyšetřující soudce, který je hlavně v závěru přímo lahůdkový. Plus k tomu všemu podmanivá Theodorakisova hudba. Za mě 100%
Jako zabít ptáčka (1962)
Upřímně řečeno čekal jsem daleko víc od starého filmu s Gregory Peckem. Celou dobu se nic moc neděje a když už to pomalu začne gradovat tak je rychle konec.
After: Polibek (2019)
Co se dá napsat k filmu ze kterého si za pár dní pamatuju pendrek a u kterého jsem neustále bojoval se spánkem. Nic.