Poslední recenze (341)
I jako Ikaros (1979)
Tak jsem se konečně dočkal a Česká televize uvedla tento Verneuilův neprávem opomíjený film. Sám za sebe musím říct že má očekávání byla naplněna beze zbytku. Tento politický snímek je v podstatě totéž jako Stoneův JFK, jen zasazen do fiktivní země a natočen o několik let dříve. Dle některých zdejších uživatelů je film naivní...možná ale dojem z filmu je až mrazivý. PS. Morriconeho hudba me sice zde zas tak nenadchla, ale musím pochválit dabing...Jan Šťastný nadaboval Montanda perfektně.
The Perfect Kiss (2018)
Jak by řekl Klaus "tohle je smrtící koktejl". Ještě nikdy se mi nestalo že bych radši během sledování šel umýt nádobí. Leč u tohoto pekla jsem tak učinil, protože tohle je stupidní až hanba. Neuvěřitelně přepálená stopáž, ať se na mě nikdo nezlobí ale hodina a čtvrt je fakt moc. A po zjištění skutečnosti ze do toho Plekanec investoval peníze se mu ani nedivím že dal Vondráčkový kopačky.
Ten, kdo tě miloval (2018)
Od Jana Pachla bych čekal něco profesionálního a ne od prvních minut neumětelský paskvil, který neví jestli je krimi nebo komedie nebo spíš parodie. Opravdu hodně slabý počin jindy solidního režiséra.