Recenze (89)
Píseň pro nevěstu (1998)
Nie je to tak blbé ako by sa mohlo zdať... plus výborná hudba
Na dotek (2004)
tento film mám rád
Absolvent (1967)
zaujímavo natočený, zábavný film, no od záveru som čakal viac
Lovci pokladů (2004)
veľmi nepodarená variácia Indyho
Podraz (1973)
okrem samotného podrazu sa tam nič iné nedeje, a to je málo na viac ako 3 body. navyše bije do očí, že je to všetko točené v štúdiách
District 9 (2009)
Scénar je v druhej polovičke skoro až smiešny, ale natočené je to dobre (niečo medzi Black Hawk Down a City of God) Tiež je zaujímavé zobrazenie emzákov ako tupých loserov, ktorí sa prehrabávajú odpadkami a napchávajú sa mačacím žrádlom..
Paříž 36 (2008)
Asi najblbší film, aký som tento rok v kine videl. Čiernobiele postavy, naivný scénar, nuda, nuda, nuda. Film sa mi zdal presne taký hlúpy ako to divadlo, ktoré v ňom robili.
Zack a Miri točí porno (2008)
Niekoľko dobrých fórov, niekoľko dobrých gagov, zbytočne veľa samoúčelných vulgarít. Celkovo príjemný film. PS: aj ja by som chcel na stretávke zo strednej počúvať Jesus and Mary Chain
Tokio! (2008)
Prvá poviedka je najlepšia, podarilo sa tu vystihnúť nejakú atmosféru mesta a vzťahu. Druhá je zábavná, vôbec by som tam nehľadal nejaké zložité paralely. Inak dosť sa podobá na Krátky film o zabíjaní, čudujem sa, že to tu nikto nespomenul. Tretia ma nebavila. (3.5 + 3.5 + 2)/3 = 3
Předčítač (2008)
ale hlavne za prvú polovicu filmu