Recenze (108)
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
vynikající desetiminutovka. Má to všechno co to má mít a ještě něco navíc. Rozhodně přesně takový Punisher, jakého máme z komixu rádi :). Prosím prosím, natočte takhle kvalitní celovečerák a slibuju že na něj do kina půjdu 2x :)
Jurský svět (2015)
Giant octopus vs megashark je na tom dějově asi stejně, ale aspoň je to tak blbý že se u toho může člověk smát. V případě jurského světa sem se moc nebavila, nějak nevím kdo má být cílová skupina. Efekty krásný, fakt se na to kouká hezky, ale to už dnes taky není žádná vzácnost. takže 40% a znovu to vidět nepotřebuju
Jupiter vychází (2015)
Může obsahovat spoilery :) Jestli čekáté akční romantickou vesmírnou story, děte na to. Jestli čekáte našlápnutej originální či revoluční snímek, no tak raději zůstaňte doma. Stručné shrnutí: Channing Tatum je sexy, lítající boty chci taky, dialogy psal někdo po lobotomii, po vysvětlení scény se včelama jsem si přála lobotomii já, a bod dolů za to že Sean Bean neumře :) Sečteno podtrženo, fajn popkornová zábava.
Whiplash (2014)
letos to vypadá na plejádu filmů s hlavními hrdiny sociopaty :) Za mě jen dobře a víc takových. Vše připomíná trošku klasický sportovní film s osnovou: čím víc budeš makat a dřít, tím víc budeš lepší. Nechybí trenér, který svého "sportovce" žene na vrchol způsobem, který má daleko ke konvenčním metodám. J.K. Simmons je právem nominovaný na Oskara za vedlejší roli, protože ze sebe vydal to nejlepší. A mé malé perverzní já, které ma často potřebu nějakému "hrdinovi" fandit tentokrát mělo jasno.
Slídil (2014)
Film kdy hlavní hrdina je perverzní šmejd a diváci se děli na 2 části - jedna si přeje aby ho dohnala spravedlnost a ta druhá (do jisté míry taky perverzní šmejdi kam se řadím i já) se těší, kam až zajde. Škoda snad jen závěru.
Equalizer (2014)
Nebudu lhát, normálně jsem usnula. Finále je strhující, nápadité a moc hezky provedené, ale než se k němu člověk prokouše/prospí, tak to trvá. klidně to mohlo být o 30 minut kratší a určitě bych si to víc užila. Naturalistické scény mi nevadí, vývrtka jako zbraň je vyloženě roztomilá, a nápadů jak mnohoúčelně využít kutilské potřeby je plný film, ale (jo, vždycky je nějaké ale) nějak mi to přišlo trošku jako drsnější Sám doma (Sám v OBI)
Nine Inch Nails - Came Back Haunted (2013) (hudební videoklip)
Za mě super, svůj názor si udělejte zde: https://www.youtube.com/watch?v=1RN6pT3zL44
Nine Inch Nails - The Hand That Feeds (2005) (hudební videoklip)
Ke shlédnutí zde https://www.youtube.com/watch?v=xwhBRJStz7w
Nine Inch Nails - Starfuckers, Inc. (2000) (hudební videoklip)
Zase sedí jako prdel na hrnec - jako každej klip NIN - https://www.youtube.com/watch?v=omWQzYycyJk
Nine Inch Nails - We're in This Together (1999) (hudební videoklip)
Jeden z mých nejmilejších klipů od NIN. I když pro někoho, kdo nemá rád i hudbu, může začít po čase nudit. Dle mého názoru opět luxusně doladěná hudba s obrazem .) Ke shlédnutí zde: https://www.youtube.com/watch?v=P9BfvPjsXXw