Recenze (119)
Muži, ženy a děti (2014)
A tak to bohužel v dnešním světě je. Je mi smutno. Povedené dílo.
Chappie (2015)
Zklamání. Výchova dítě robota 3/4 filmu. :-(
Konzultant (2013)
Zklamání.
Interstellar (2014)
Bez komentáře? Shledněte a nebudete mít slov. Nehorázně vynikajícííííííííííííííííííí ! Dal bych 10* kdyby to bylo možné.
Železná srdce (2014)
Ten konec ??? Očekával jsem od toho trochu více.
Příběh Rudého zla (2008)
Kruté, smutné, občas mi bylo na zvracení.
Hercules (2014)
Hercules ...pojatý trochu z jiného soudku, ale líbil se. Klidně bych se podíval znova.
Škatuláci (2014)
Hezké, pěkné, zajímavé. Občas zbytečně dlouhé monology.
Labyrint: Útěk (2014)
Nic moc. Kam a odkud přitékala říčka? Proč byli uprostřed mikro lesa lidské kosti ? Čekal jsem více. Třeba bude pokračování o něco lepší.
Gravitace (2013)
Nějak mě to osobně nenadchlo.