Recenze (80)
Výjimka v překladu (2014) (studentský film)
V tom se najde snad každý vysokoškolák. Ještě jsem nepotkala Slováka, kterej by mluvil míň jak 1000 slov za minutu :)
Mistr S (2011) (studentský film)
Vadilo mi, jak hlavní postava přehrává a taky pověstné projímadlo, které nesmí chybět snad v žádné komedii psané muži ... Nicméně ráda přimhouřím oko kvůli dokonale zahranému a hláškami oplývajícímu šéfredaktorovi, který mě na tom celém bavil nejvíc.
Rande (2010) (amatérský film)
Asi jsem detailista,ale to "ne"umývání vlasů hned ze začátku mi pokazilo dojem z celého filmu. Ani pár opravdu vtipných momentů to nevylepšilo. Škoda.
Kašlete na předsudky (2014) (studentský film)
Založeno hlavně na detailech.. 666 pobavilo :) Stala se mi podobná příhoda, kdy mi zastavili týpci, který kdybych někde potkala, tak preventivně beru nohy na ramena ...a od toho dne KAŠLU NA PŘEDSUDKY! :)
Epilog (2013) (studentský film)
Velmi zajímavý námět/scénář. Bohužel musím souhlasit, že stopáž je zbytečně dlouhá, měla skončit v momentě, kdy se divák dozvěděl všechno, co se dozvědět měl. Být to o pár minut kratší, byly by to jasné ****/*****
Přednosta stanice (1941)
"A jak jste tak to místo dostal?" "No jo, z novin to není. To si musíte podat žádost, okolkovat, čekat..., pak to jde legální cestou a zas nějaký rok čekáte..., no a až na vás přijde řada, tak si tam vezmou svého známého." Jeden z nejmilejších filmů Vlasty Buriana.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1. série - říkala jsem si dobrý, docela to šlo, něco relativně nového, svěžího, místy i vtipného (70%).. 2. série - to byla teprve pecka, více dějových linek, více osudů a hlavně téměř uvěřitelné! (95% - zbylých 5% ukrojily nesmysly typu posedlá jeptiška, kanibalové a pod.) ...po skvělé druhé sérii přišel pro mě absolutní propadák - 3. série - velké zklamání, děj o ničem, naprostá slátanina...5% ze soucitu
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Film pro ty, co chtějí vidět známé herce, kteří hrají sami sebe ala "jak bych se zachoval, kdyby nastala apokalypsa" . Já se až na tu přemíru hoven, ejakulátů a penisů bavila. (Channing Tatum rulez)
Thor: Temný svět (2013)
Očekávala jsem syndrom druhých dílů, ale mé očekávání nebylo naplněno. Díkybohu! Děj je nepředvídatelný. Do poslední chvíle nevíte, jak to s hlavními postavami dopadne (závěrečnou scénu nevyjímaje). Mínusem budiž slabší rozjezd a kapek křečovitá Natalie. Dávám čtyři hvězdy, protože pořád je co zlepšovat...
Orphan (2009)
Nemyslela jsem si, že mě jakožto milovnici hororů ještě dokáže něco vyděsit. Orphan mě vyvedl z omylu. Tak staženej zadek jsem neměla ani nepamatuju. Kvalitní žánrovka s hutnou atmosférou, která vám nedovolí povolit sevření ještě dobrou půlhodinu po závěrečných titulcích.