Recenze (80)
Moje léto v Provence (2014)
Francouzi prostě umí a Jean Reno obzvlášť :) Velmi příjemná letní komedie, se kterou se přenesete do prosluněné Provance a aspoň na malou chvíli zapomenete na starosti všedních dnů..
Experiment (2010)
Tak tohle se snad s originálem ani srovnat nedá. Nebe a dudy.
Happy New Year (2014)
Dannyho parťáci po indicku. Stopáž je na škodu, vůbec to neodsýpalo, hudebních čísel přehnaně moc a vtipných momentů zas přehnaně málo. Po 3 idiots a P.K. jsem zmlsaně čekala další bombu. Marně.
Případ Casey (2013) (TV film)
Spravedlnost neexistuje. Jsou jen dobří/špatní žalobci a dobří/špatní obhájci.
Hlasy (2014)
Když se psychouš snaží sbalit holku, omylem ji zabije, pak omylem zabije další a pak už tak trochu plánovaně zabije další aneb komediálnípsychohororsprvkythrilleru, na který jen tak nezapomenete...
Co s láskou (2014)
Velmi silný, velmi dojemný a velmi působivý příběh o epické lásce, která hory přenáší... A kdo nevěří, ať tam běží... :-)
P.K. (2014)
Ta stopáž je sice zabijácká, ale když vydržíte první hodinu, tak druhá vám to spolehlivě vynahradí a ve třetí nebudete litovat...
Annie (2014)
Bylo to takové, jak bych to jen řekla, no prostě milé :) Sympatická Annie a chytlavé songy vám vyloudí úsměv na tváři ani nebudete vědět jak... :)
Kravaťáci (2011) (seriál)
Prostě se nemůžu dívat na seriály z právnickýho prostředí. Realita je jiná a mě to rozčiluje. Když pominu tu právnickou omáčku kolem, tak co se hlavní dějový linky týče, je to spíš seriál pro chlapy. Příběh o tom, jak se chytrý pohledný muž prosadí i bez titulu u nejlepšího "vyjednavače", který je neméně pohledný, a tento neméně pohledný "vyjednavač" si ho oblíbí a .... , hraje evidentně přesně na jejich strunu... :)
Polda (2014) (studentský film)
Od Bludičky se mi nestalo, aby mě studentský snímek totálně přibil na "víteco" a já koukala jak zhypnotizovaná. Skvělý scénář, režie, kamera, zvuk, casting i hudba. Takhle by měl vypadat každý absolventský film.