Recenze (113)
Pravdivé lži - Pilot (2023) (epizoda)
Pilot částečně replikuje film s Arnoldem i s vesměs nepříliš povedenými citacemi známých scén. Na jeho konci se ocitneme ve stejné situaci jako na konci filmu. Což mi připadá zbytečně uspěchané, ta situaci kdy ani vlastní žena neví, že má za muže tajného agenta se dala využít mnohem důkladněji. Největší slabinou seriálové verze je (alespoň prozatím) absence humoru a nadsázky. Uvidím, kam se to posune dál, ale zatím zklamání
Pravdivé lži - Veřejná tajemství (2023) (epizoda)
Harry a Helen se ocitnou na první společnou misi. Čili jsme se dostali za děj původní filmu. Bohužel to trpí stejnými neduhy jako Pilot, humoru a nadsázky je pomálu, akce sterilní a průměrná. Dám tomu ještě jednu epizodu, ale už tomu moc nevěřím.
Predátor: Kořist (2022)
Když už člověk přestane doufat, že by v sérii Predátor mohl přijít ještě nějaký slušný film, objeví se PREY. Jednoduché, přímočaré, skvělé. A jasně dokazující, že příběh je král, na což se v dnešní záplavě efektů velmi často zapomíná.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Předpokládám, že Chris Hemsworth přišel o práci. Pokusit se nějak napravit tenhle průšvih je asi nereálné. Thor se zde totálně zdiskreditoval a bude už působit jen jako komická figurka. Takže ho podle mě budou muset nechat pár let odležet, pak ho přeobsadí a pokusí se o restart.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Několik (velmi dobrých) vtipů bohužel neutáhne celovečerní stopáž. Ale budu rád, když budou Tři tygři pokračovat dál. Snad to bude příště lepší.
Black Widow (2021)
Skvělá první třetina [80%], slabá druhá třetina [40%] a na závěr klasický digibordel [60%]. Takže ve finále lehký nadprůměr
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Tak jsem si pustil obě verze (a zjistil jsem, že si z té původní kino verze za ty 3 a půl roku nepamatuju nic). Objektivně je verze Zacka Snydera lepší než ta původní, ale i tak je to pořád podprůměrný film. Takže za 2*. A u kino verze snižuji původní hodnocení ze dvou hvězdiček na jednu.
Poslední žoldák (2021)
Je potěšitelné vidět, že JCVD na to pořád má. A je potěšitelné ho po dlouhé době vidět ve filmu, který má něco jako rozpočet a netočí se někde v Bulharsku na koleně. Smůlou bohužel je, že má prachmizerný scénář, nudnou režii a kromě JCVD nic moc herecké výkony. Je to paradox, ale musím to napsat - Van Damme své kolegy v tomhle snímku o třídu herecky převyšuje. Takže bohužel, zase to nevyšlo. Což je tentokrát obrovská škoda
Wonder Woman 1984 (2020)
Také bych měl jedno přání - aby Patty Jenkins už nikdy nenatočila žádný další film. WW84 je velký komiksový průser.
Godzilla II Král monster (2019)
Je vidět, že nacpali neuvěřitelně peněz do triků, ale co je to platné, když tam chybí jakýkoliv smysluplný děj a postavy nevzbuzují žádné emoce a jsou divákovi víceméně ukradené.