Recenze (13)
Legenda o perlách naga (2017)
Byl jsem celkem příjemně překvapen, čekal jsem velký průšvih. Asi už mě ty americké filmy na jedno brdo lezou krkem.
Bohemian Rhapsody (2018)
Asi jsem viděl jinej film než ostatní??? Nuda, nuda, nuda. A to mam rad hudbu Queen...
Noc v Roxbury (1998)
Nejlepší film všech dob!!!
Chemistry: A Volatile History (2010) (seriál)
Šroub plavající ve rtuti, spálení diamantu, výroba zlata z moči... Škoda, že seriál není vícedílný a nejde více do hloubky. Jim Al-Khalili opět skvělý.
Kick-Ass 2 (2013)
Slabé 4 hvězdy. Veze se na vlně prvního dílu.
Kapitán Phillips (2013)
Sestříhat na třetinu a bylo by to snesitelné.
Ledová archa (2013)
Útok na můj zdravý rozum od začátku do konce. Nejhorší film co jsem letos viděl.
Atlas mraků (2012)
Asi jsem viděl jiný film, než všichni ostatní.
Černé nebe (2010) (seriál)
Vyrobené vozidla zajímavé, jinak celkem nuda.
Letadla, která nikdy nevzlétla (2003) (seriál)
1.díl - Poslední raketová stíhačka 2.díl - Americké nadzvukové dopravní letadlo 3.díl - První americká nadzvuková stíhačka 4.díl - Atomový bombardér